در حال خواندن
همراه اول سیم‌کارت ‌اعتباری با هدایای ویژه عرضه کرد
2

همراه اول سیم‌ کارت اعتباری با ۵۰ هزار ریال اعتبار اولیه در بسته‌های هدیه فعال‌سازی تابستانه ارایه کرد.
نود آی سی تی – از این پس با آغاز فصل تابستان، سیم‌کارت‌های اعتباری همراه ‌اول با قیمت ۱۰۰هزار ریال و اعتبار اولیه ۵۰ هزار ریال عرضه می‌شود.
در این طرح، سه بسته هدیه فعال‌سازی در نظر گرفته شده که یک بسته به انتخاب مشترک فعال می‌شود.
مشترکان همراه ‌اول در صورت انتخاب بسته شماره یک، از «90 دقیقه مکالمه رایگان در مدت ۳ماه»، «3ماه آوای انتظار(RBT) رایگان» و «30دقیقه مکالمه رایگان در هر ماه» بهره‌‌مند می‌شوند. در بسته شماره دو «5/1 گیگابایت GPRS رایگان در مدت ۳ماه»، «30MMS رایگان در مدت زمان۳ ماه»، «3ماه آوای انتظار(RBT) رایگان» و «10MMS، ۵/۰ گیگابایت GPRS در هر ماه» در نظر گرفته شده است. در بسته شماره سه نیز هدایایی شامل «60 دقیقه مکالمه رایگان در مدت ۳ماه»، «150 پیامک در مدت ۳ماه»، «3 ماه آوای انتظار(RBT) رایگان» و «20 دقیقه مکالمه رایگان و۵۰ پیامک در هر ماه» وجود دارد.
مشترکان همراه اول جهت فعال سازی این سیم‌کارت‌ها می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی و ارایه مدارک لازم (اصل و تصویر کارت ملی) اقدام کنند.
گفتنی است، چنانچه مشترک در هر یک از بسته‌ها زودتر از ۳ ماه اقدام به حذف سرویس آوای انتظار(RBT) کند، فعال سازی مجدد سرویس مشمول هزینه است. همچنین پس از انتخاب یکی از بسته‌های سه گانه، امکان تغییر وجود ندارد.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر