در حال خواندن
همراه اول گواهینامه مدیریت کیفیت در ارائه خدمات موبایل دریافت کرد
0

در سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از همراه اول برای مدیریت کیفیت در ارائه خدمات تلفن همراه تقدیر شد.
در مراسم جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (ICTINQA) که از شرکت ارتباطات زیرساخت و با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد گواهینامه و تقدیرنامه مدیریت کیفیت ۳ ستاره در ارائه خدمات موبایل به اپراتور همراه اول اعطا شد.در این دوره پس از ارزیابی های علمی صورت گرفته، ۲ شرکت موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت ۳ ستاره شدند و  همراه اول این گواهینامه را دریافت کرد.در این مراسم محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از تمامی شرکت هایی که این توانایی را در خودشان دیدند که می توانند در این مسابقه علمی و تخصصی شرکت کنند، خودشان را عرضه کنند و محک زده شوند که در چه رده ای هستند، تشکر کرد.وی در پاسخ به خبرنگاران در مورد نحوه حضور اپراتورهای تلفن همراه در این ارزیابی گفت: همراه اول که حضور یافت و گواهینامه اشتهار سه ستاره دریافت کرد؛ ایرانسل خودش را برای حضور آتی آماده می کند؛ رایتل هم بعد از توسعه کمی، حضور پیدا خواهد کرد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر