در حال خواندن
همه چیز درباره شرکت پرداخت الکترونیک سداد و محصولاتش
0

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سال ۱۳۹۳ از سوی بانک ملی ایران، بزرگ‌ترین نهاد بانکی خاورمیانه، مأموریت یافت تا به ارائه محصولات و خدمات نوین در زمینه پرداخت الکترونیکی بپردازد. پرداخت الکترونیک سداد می‌کوشد با بهره‌گیری از دانش و فناوری روز دنیا و ایجاد راهکارهای خلاق پاسخگوی نیازهای جامعه در این زمینه باشد.

پرداخت الکترونیک سداد در مدت‌زمانی کوتاه توانسته‌ به دستاوردهای مهمی چون طراحی و اجرای کامل زیرساخت شبکه پرداخت (سوئیچ پذیرندگی و شبکه تجمیع‌) نائل گردد و در مقام یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی (‍‌پی‌اس‌پی) در ایران مشغول به خدمت شود. این شرکت هم‌اکنون عرضه‌کننده محصولات و خدمات پرداخت الکترونیکی در زمینه‌هایی نظیر کارتخوان (POS)، درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)، اپلیکیشن پرداخت (ایوا و پالس) و کد دستوری (#۷۳۷*) است.

معرفی خدمات و محصولات شرکت پرداخت الکترونیک سداد

کارتخوان فروشگاهی EFT-POS

کارتخوان فروشگاهی متداول‌ترین و آشناترین نوع کارتخوان است. این کارتخوان دستگاهی ثابت یا سیار است که با پذیرش کارت‌های بانکی امکان تراکنش‌های مالی و خدمات پرداخت الکترونیکی را میسر می‌کند. پرداخت الکترونیک سداد انواع مختلفی از کارتخوان را عرضه می‌کند تا پذیرندگان بتوانند متناسب با شرایط کسب‌وکار خود کارتخوان موردنیازشان را انتخاب کنند.

برای دریافت کارتخوان سداد می‌توانید با رجوع به سایت https://mmp.sadadpsp.ir درخواست خود را ثبت کنید.

کارتخوان متصل به سیستم (PC-POS)

کارتخوان متصل به سیستم کارتخوانی است که  قابلیت اتصال به دستگاه‌هایی نظیر کامپیوتر و صندوق فروشگاهی را دارد. این کارتخوان مبلغ صورتحساب را مستقیماً روی صفحه کارتخوان نمایش می‌دهد و پس از انجام تراکنش، اطلاعات آن را برای ثبت خودکار در برنامه حسابداری به سیستم شما ارسال می‌کند. کارتخوان متصل به سیستم مناسب کسب‌وکارهایی است که از صندوق فروشگاهی یا نرام‌افزارهای مالی و حسابداری استفاده می‌کنند.

برای ثبت درخواست کارتخوان یا پایانه فروش متصل به سیستم (PC-POS) اینجا را کلیک کنید.

کارتخوان موبایلی ( (mPOS

کارتخوان موبایلی یا mPOS دستگاهی است از موبایل کوچک‌تر که از طریق بلوتوث به موبایل یا تبلت وصل می‌شود و امکان پذیرش کارت‌های بانکی را فراهم می‌کند. این دستگاه بسیار مناسب کسب‌وکارهایی است که علاوه بر تغییر محل کارتخوان نیازمند اتصال به اپلیکیشن یا نرم‌افزار مختص کسب‌وکار خود هستند.

کارتخوان اندرویدی  PDA-POS

کارتخوان اندرویدی یک کارتخوان مجهز به سیستم‌عامل اندروید و صفحه نمایشگری تمام لمسی است. درواقع بهتر است آن را یک موبایل یا تبلت بدانیم که به لوازم یک کارتخوان پیشرفته مجهز شده است، ازجمله: دوربین، چاپگر، اسکنر ۲ بعدی، وای‌فای، GPRS، بلوتوث، RFID، بارکدخوان و کارت حافظه جانبی. نصب نرم‌افزارهای مالی و حسابداری بر بستر سیستم‌عامل اندروید از قابلیت‌های مهم این دستگاه است.

درگاه پرداخت اینترنتی شرکت پرداخت سداد (IPG)

درگاه اینترنتی یکی از روش‌های آسان و مؤثر پرداخت الکترونیکی است. گسترش شبکه اینترنت در سال‌های اخیر درگاه اینترنتی را به راهی مهم برای انجام دادوستدهای مالی بدل کرده است. در این زمینه سداد دو راهکار به مشتریان خود عرضه کرده است:

  • درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)

درگاه پرداخت اینترنتی به دارندگان کارت‌های بانکی امکان می‌دهد تا بدون مراجعه حضوری، کالا و خدمات موردنظر خود را از طریق اینترنت خریداری و وجه آن را به‌صورت آنلاین پرداخت کنند.

  • درگاه پرداخت درون‌برنامه‌ای (IN APP PAYMENT)

درگاه پرداخت درون برنامه‌ای یک برنامه جانبی و نوعی ابزار توسعه است که با الحاق به اپلیکیشن‌ها قابلیت پرداخت را به آنها می‌افزاید. این محصول به صاحبان درگاه پرداخت امکان می‌دهد که درنهایت امنیت، دریافت وجه خود را از طریق خود برنامه انجام دهند.

برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

اپلیکیشـن پالــس (PULSE)

پالــس یک اپلیکیشن مدیریت کسب‌وکار و دسترسی مستقیم به خـدمات پشتیبــانی ویژه پذیرندگــان است. پذیرندگان سداد می توانند با نصب این اپلیکیشن روی گوشی همراه یا تبلت خود در هـر ساعت از شبـانه روز درخواست پشتیبانی دهند یا به ریـز تمام تراکـنش هایشان دستـرسی داشته باشـند. با پالــس همیشه حسابدار خود را به همراه دارید.

برای دانلود اپلیکیشـن پالــس اینجا را دانلود کنید.

اپلـیـکـیشن ایوا  (IVA)

ایوا یک اپلیکیشن پرداخت متفاوت است. خدمات متنوعی نظیـرِ امکان خـرید شـارژ و اینترنت، پرداخت قبض هـای شهـری، کارت به کارت، استعـلام و پرداخت خلافی خودرو و نیز خدمات ویژه ای مانندِ پرداخت عوارض خروج از کشور و پرداخت های دولتی و سـازمانی در این اپلیکیشن مهیا شـده است. آنچه ایوا به شما می‌دهد «یک تفاوت ساده» اما اثربخش است. ایوا تفاوتی ظریف برای ذوق‌های ظریف است.

برای دانلود اپلـیـکـیشن ایوا اینجا را دانلود کنید.

کد دستوری #۷۳۷*

پرداخت الکترونیک سداد کد دستوری #۷۳۷* را در اختیار کاربران قرار داده است. کدهای دستوری (USSD) امکان خرید خدمات و محصولات خاص را با استفاده از موبایل و در بستر مخابرات فراهم می‌کنند. این کدها بین یک # و * محصورند و بر این اساس از شماره‌ تلفن متمایز می‌شوند. پرداخت انواع قبض، خرید شارژ و بسته‌های اینترنتی خدمات رایجی است که از طریق کد دستوری (USSD) ارائه می‌شوند.

آدرس سایت: https://sadadpsp.ir/

درباره نویسنده
مهدی صادقی

ارسال یک نظر