در حال خواندن
همکاری سامسونگ با اپل در حوزه تلویزیون‌های هوشمند
0

نود فناوری – سامسونگ اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد سرویس آیتونز اپل را در دسترس کاربران تلویزیون‌های هوشمند سری جدید خود قرار دهد تا بتوانند از فیلم و سریال‌های آن بهره‌مند شوند.

به گزارش ایسنا، تلویزیون های هوشمند که در سال های اخیر از استقبال بی نظیری از سوی کاربران برخوردار شده است، قابلیت و امکانات جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد که یکی از مهم ترین آنها امکان تماشای آنلاین فیلم های سینمایی و سریال است.

حالا بر اساس تازه‌ترین اخباری که در رویترز منتشر شده است، سامسونگ اعلام کرده که سری جدید تلویزیون های هوشمند مدل سال ۲۰۱۹ میلادی میزبان سرویس و اپلیکیشن اختصاصی اپل تحت عنوان آیتونز برای تماشای آنلاین فیلم و سریال خواهد بود.

طبق اعلام این غول تکنولوژی کره‌ای، اپلیکیشن آیتونز اپل قرار است به‌صورت پیش‌فرض بر روی تلویزیون‌های مدل سال ۲۰۱۹ سامسونگ دردسترس کاربران قرار گیرد. همچنین تلویزیون های مدل سال ۲۰۱۸ که هم اکنون در بازارهای جهانی موجود و قابل خریداری هستند نیز قرار است یک به روزرسانی نرم افزاری دریافت کنند تا علاقمندان بتوانند با دریافت و نصب این اپلیکیشن بر روی تلویزیون هوشمند خود به مشاهده و تماشای آنلاین محتوای موردنظر خود بپردازند. این اپلیکیشن همچنین از مزایای دستیار صوتی اختصاصی سامسونگ، بیکسبی نیز بهره مند خواهد شد.

ادی کیو، معاون ارشد بخش خدمات و نرم‌افزارهای اینترنتی شرکت اپل، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است : قصد داریم با ارائه سرویس های iTunes و AirPlay ۲ تجربه شگفت انگیزی را برای کاربران محصولات خود نظیر گوشی های آیفون، تبلت های آیپد و رایانه های مک به ارمغان بیاوریم تا بتوانند محتوای موردنظر و دلخواه خود را بر روی بزرگترین نمایشگرهای سامسونگ تماشا کرده و از مشاهده آن لذت ببرند.

کارشناسان و تحلیلگران بسیاری از انتشار این خبر به وجد آمده و خاطرنشان کرده‌اند به نظر می‌رسد که اپل اندکی از سیاست و استراتژی های انحصارطلبانه خود بیرون آمده و می خواهد با همکاری با بزرگترین رقیب آسیایی خود، به کاربرانش در استفاده از اپلیکیشن و سرویس آیتونز و ایرپلی حق انتخاب بدهد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر