در حال خواندن
هیولای نمایش رونمایی شد
0

به دنبال معرفی جدیدترینهای فناوری در نمایشگاه برلین در بخشهای مختلف، شرکت ال جی از یک تلویزیون غول پیکر او ال ای دی منحنی با وضوح آلترا اچ دی رونمایی کرده که دارای اندازه ۷۷ اینچی بوده و این ویژگیها آن را به بزرگترین تلویزیون او ال ای دی ۴K تبدیل کرده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، این تلویزیون غول پیکر ۷۷  اینچی که برخی رسانه ها آن را به عنوان یک هیولا توصیف کرده اند دارای سطح منحی است تا تماشاگر را در تجربه نمایش خود غرق کند.
شرکت ال جی این منحنی ملایم را در مقایسه با تلویزیونهای صفحه تخت، کاملا مناسب میدان دید تماشاگر توصیف کرده است. این مدل جدید دنباله رو مدل ۵۵ اینچی منحنی است که شرکت کره جنوبی ال جی اوایل سال جاری میلادی رونمایی کرد.

این تلویزیون همچنین دارای وضوح آلترا اج دی یا ۴K است، به این معنا که وضوح تصویر این تلویزیون ۴ برابر تلویزیونهای ۱۰۸۰ پیکسلی امروز است؛ علی رغم این که امروز هیچ ویدئویی با کیفیت ۴K عرضه نشده تا کاربر بتواند با این تلویزیون تماشا کند.
کارشناسان هنوز متقاعد نشده اند که تلویزیونهای منحنی نسل آینده تلویزیونها هستند، از سوی دیگر گفته شده است که نمونه های منحنی سامسونگ تصاویر را در لبه های تلویزیون به شکلی نامطلوبی معوج جلوه می دهد.
شرکت ال جی هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه این تلویزیون جدید به بازار فناوری فاش نکرده است، اما به نظر می رسد که قیمت آن بسیار قابل توجه باشد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر