در حال خواندن
هیچ هدیه‌ای به بازیکنان پرسپولیس نداده‌ام
0

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به درخواست مکرر هیات مدیره پرسپولیس هفته گذشته در باشگاه پرسپولیس حاضر شدم که همزمان با ورود من یکی از هواداران پرسپولیس به تمامی بازیکنان این باشگاه ماشین لباس شویی و سیم کارت رایتل هدیه داد.
نود آی سی تی – محمد حسن نامی با بیان این مطلب گفت: بنده نه از جیب شخصی و نه از بودجه وزارت ارتباطات هیچ هدیه ای به بازیکنان پرسپولیس نداده ام و تمامی موارد طرح شده در این زمینه را تکذیب می کنم.
 
دیگر هیچ روزنامه ای را مطالعه نمیکنم
وزیر ارتباطات در خصوص اینکه یکی از مسوولان وزارت ارتباطات در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها اصل دادن هدیه از سوی شما را تایید کرده اما محل پرداخت هزینه هدیه ها را کاملا شخصی عنوان کرده است گفت: بنده این مصاحبه را ندیده ام.
وی در خصوص اینکه با وجود ارایه بولتن روزانه اخبار از سمت روابط عمومی به وزیر ارتباطات چگونه از این خبر مطلع نشده است گفت: گفته ام دیگر بولتن خبری برای من نیاورند و در چند هفته گذشته هیچ روزنامه و رسانه ای را مطالعه نکرده ام.
این در حالی است که براساس اطلاعات رسیده اخیرا مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات برای کاهش هزینه های وزارت از خارج وزارت افرادی را برای تهیه بولتن خبری روزانه به کار گرفته است.
 
تلاش برای انتشار کتاب دستاوردهای هشت ساله وزارت ارتباطات  با چاپ VIP
یکی دیگر از موارد طرح شده در روابط عمومی وزارت ارتباطات  تلاش برای انتشار دستاوردهای ۸ ساله دولت نهم و دهم در قالب کتابی با چاپ نفیس و vip است که خود این موضوع نیز به نظر می رسد جدای از هدر رفتن بیت المال تهیه کارنامه کاری برای روابط عمومی تازه وارد این حوزه و و وزیر هفت ماهه وزارت ارتباطات باشد. 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر