در حال خواندن
پاسخ رستم قاسمی به پیشنهاد زنگنه
0

مشاور وزیر نفت در امور حقوقی و بین‌الملل گفت: اینکه آقای زنگنه به آقای قاسمی پیشنهاد پُست در وزارت نفت جدید را داد صحت دارد اما آقای قاسمی به‌صراحت به وی اعلام کرد: پذیرش هرگونه سمتی در وزارت جدید نه به‌صلاح بنده است نه به‌صلاح شما.
ولی‌الله احمدوند در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: اینکه آقای زنگنه به آقای قاسمی پیشنهاد پُست در وزارت نفت جدید را داده‌اند صحت دارد اما پاسخی که از قول آقای قاسمی در رسانه‌ها منتشر شده صحت ندارد.
 
وی افزود: ایشان به‌صراحت اعلام کرد که پذیرش هرگونه سمتی در وزارت جدید نه به‌صلاح بنده است نه به‌صلاح شما و نه منطقی است.
 
احمدوند تصریح کرد: آقای قاسمی در ادامه با ارسال پیامی به آقای زنگنه اعلام کردند که در آینده هرگونه کمکی از دستشان بربیاید به دولت یازدهم خواهند کرد و ایشان تأکید کرده‌اند که تمام تلاش خود را در جهت کمک به دولت یازدهم مبذول خواهند کرد چرا که آقای قاسمی خود را سرباز نظام می‌داند.
 
مشاور وزیر نفت در امور حقوقی و بین الملل درباره موضوع حمایت آقای قاسمی از زنگنه گفت: آقای قاسمی به‌زودی با حضور در مجلس مواضع خود را به اطلاع هیئت رئیسه و نمایندگان مجلس خواهد رساند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر