در حال خواندن
پروژه کیف پول آنلاین سامسونگ منتفی شد
0

در حالی که گفته می‌شد سامسونگ در تلاش برای ارائه خدمات مالی همراه است، حال مشخص شده که ارائه چنین سرویسی دیگر در دستور کار این شرکت نیست.

نود فناوری – این خدمات که به سامسونگ ولت مشهور شده به علت عدم استقبال کافی از آن دیگر در دسترس قرار نمی گیرد.برنامه همراه Samsung Wallet در واقع یک سرویس پرداخت همراه نبوده و به کاربران تلفن همراه امکان می داد تا از کارت های عضویت خود به طور متمرکز استفاده کرده و کوپن های تخفیف مختلفی بیابند و به برخی خدمات مالی و پرداخت از طریق گوشی دسترسی یابند.سامسونگ قصد دارد بعد از حذف این سرویس برخی خدمات مربوطه را از طریق خدمات سامسونگ پی ارائه کند. این شرکت با صدور بیانیه ای رسمی از افرادی که در دو سال گذشته با پروژه کیف پول سامسونگ همکاری داشته اند تشکر کرده است. در این بیانیه دلیل تعطیلی این سرویس به صراحت عدم استقبال قابل قبول از آن عنوان شده است.بر همین اساس ارائه خدمات مذکور از حدود یک و نیم دیگر یعنی ۳۰ ژوئن سال ۲۰۱۵ متوقف خواهد شد. کارشناسان این خدمات را تقلیدی از Passbook شرکت اپل می دانند که در حال حاضر از سرویس اپل پی پشتیبانی می کند.منبع: فارس

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر