در حال خواندن
چهارم آبان ماه Red Dead Redemption 2 منتشر میشود
0

نود فناوری-در حالی که همه ما تصور می کردیم شاهد تریلری در نمایشگاه E3 برای رونمایی از تاریخ انتشار و سپس عرضه ای فوری در ماه جولای باشیم، کمپانی راک استار گیمز به صورت رسمی تایید کرده که بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان ماه) به دو پلتفرم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ خواهد آمد.

راک استار این خبر را در وب سایت رسمی خود اعلام کرد و ضمناً از مشتریان به خاطر تاخیر مجدد در عرضه بازی عذرخواهی نموده. رد دد ردمپشن ۲ در ابتدا قرار بود پاییز ۲۰۱۷ عرضه شود و سپس به بهار ۲۰۱۸ موکول شد. به گفته راک استار از این تعویق سوم برای بهبود هرچه بیشتر بازی استفاده می شود.

در بیانیه رسمی راک استار آمده:

هیجان زده ایم که اعلام کنیم رد دد ردمپشن ۲ در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ عرضه می شود. از هرکسی که به خاطر این تاخیر ناامید شده عذرخواهی می کنیم. اگرچه امیدوار بودیم بازی زودتر عرضه شود، نیازمند اندکی زمان بیشتر برای پولیش بازی هستیم.

ما عمیقاً از شما به خاطر صبوری تان تشکر می کنیم و امیدواریم وقتی توانستید بازی را تجربه کنید، موافق باشید که این صبر ارزش اش را داشته است. تا آن زمان، لطفا این اسکرین شات های جدید از بازی را تماشا کنید. منتظر به اشتراک گذاری اطلاعات بسیار بیشتری با شما در هفته های آتی هستیم.

همانطور که از بیانیه راک استار مشخص است، این استودیو چندین اسکرین شات جدید از بازی منتشر کرده که یک بار دیگر گرافیک حیرت انگیز بازی را یادآور می شوند. راک استار اعلام نکرده که این تصاویر روی چه پلتفرم هایی ثبت شده اند، اما از آن جایی که آخرین نمایش بازی روی کنسول پلی استیشن ۴ استاندارد بود، به نظر نمی رسد که دارندگان ارزان قیمت ترین اعضای خانواده ایکس باکس و پلی استیشن شاهد گرافیک متفاوتی با این تصاویر باشند.

این تصاویر تازه یکبار دیگر حال و هوای خشونت آمیز و در عین حال چشم نواز غرب وحشی را به تصویر می کشند و در یکی از آنها مجدداً شاهد کاراکتر مونثی هستیم که به نظر می رسد خانم مک‌فارلن در نخستین رد دد ردمپشن باشد. در تصاویر دیگر هم شاهد کاراکترهای متنوعی هستیم که به نظر می رسد هرکدام یکی از آن ۷ نفری باشند که احتمالاً نقشی کلیدی در داستان بازی ایفا می کنند.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر