در حال خواندن
چگونه تا ۱۰۰ گیگ از همراه اول اینترنت رایگان بگیریم
0

همراه اول این ماه هم در قالب طرح «دوشنبه سوری» به مشترکین خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می دهد.
نود فناوری – به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین، در قالب طرح «دوشنبه سوری» در آخرین دوشنبه هر ماه طرح های جذاب و ویژه ای در نظر گرفته است.
هدایای در نظر گرفته برای هر «دوشنبه سوری» متنوع و متفاوت بوده و مشترکین هر ماه از هدایای آن مطلع می شوند.
در دومین «دوشنبه سوری» اپراتور اول که ۲۹ بهمن ماه برگزار می شود، هدایای جذاب اینترنتی در نظر گرفته شده که شامل بسته های دیتای(۱۰۰مگابایت تا ۱۰۰گیگابایت) یک روزه(از ساعت ۵ تا ۱۷) است که به کلیه مشترکین دائمی و اعتباری بصورت تصادفی اختصاص می یابد.
بسته های اینترنت «دوشنبه سوری» از ۱۰۰مگ تا ۱۰۰گیگابایت تعریف شده که شامل همه مشترکین همراه اول می شود.
مشترکین همراه اول از ساعت صفر روز دوشنبه ۲۹بهمن ماه(به مدت یک روز) فرصت دارند با شماره گیری کددستوری #۱*۵۴*۱۰۰* بسته خود را فعال کنند.
همراه اولی ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پرتال اینترنتی اپراتور اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر