در حال خواندن
کاهش هزینه‌های ارتباطی با انتخاب بسته‌های ترکیبی همراه اول
0

اپراتور اول به منظور مدیریت هر چه بهتر سبد ارتباطی مشترکان خود، اقدام به ارایه بسته‌های ترکیبی دلخواه به انتخاب مشترکان کرده است.

نود فناوری – با توجه به افزایش هزینه‌های خانوار در ماه‌های اخیر امکان مدیریت درآمد و هزینه خانوار به یکی از مهمترین دغدغه‌های خانواده‌های ایرانی تبدیل شده است. از همین رو اپراتور اول در راستای عمل به مسوولیت‌هایی که دارد به منظور رفاه بیشتر مشترکان خود اقدام به ارایه بسته‌های ارتباطی برای مشترکان خود کرده است به نحوی که در حال حاضر تمامی مشترکان دایمی و اعتباری همراه اول براساس نیازهای ارتباطی خود می‌تواند بسته‌های ترکیبی که شامل اینترنت، مکالمه و پیامک می شود را انتخاب کنند.

براساس این گزارش بسته‌های ترکیبی دلخواه، بسته‌هایی ۳۰ روزه شامل سه بخش اینترنت، مکالمه و پیامک هستند که حجم هر بخش متناسب با مصرف و نیاز کاربر قابل انتخاب است.

بنابراین کلیه مشترکین دائمی و اعتباری می‌توانند با ساختن بسته مورد نیاز خود هزینه‌های ارتباطی را بهتر مدیریت کنند. اطلاع از سرویس و فعالسازی از طریق سایت همراه من و اپلیکیشن همراه من (قسمت خدمات من، بسته های ترکیبی) امکان‌پذیر است.

مشترکان همراه اول در نظر داشته باشند که بسته های ترکیبی دلخواه بسته رزرو پیش فرض ندارند.

همچنین مکالمه و پیامک بسته ترکیبی دلخواه برای ارتباطات درون شبکه همراه اول قابل استفاده هستند و مکالمات و پیامک‌های خارج شبکه با تعرفه عادی محاسبه می‌شوند.

مشترکان در نظر داشته باشند که فعالسازی همزمان بسته‌های ترکیبی دلخواه با هر یک از بسته های فقط اینترنت، فقط مکالمه و فقط پیامک امکان‌پذیر است و اولویت مصرف با بسته‌ای خواهد بود که زودتر به اتمام می‌رسد.

لازم به ذکر است، امکان فعالسازی همزمان بسته‌های ترکیبی دلخواه با سایر بسته‌های ترکیبی (بسته‌های گلخانه، بسته‌های قیمتی و یک بسته ‌ترکیبی دلخواه دیگر) وجود ندارد.

همچنین در صورتی که حجم هریک از بخش‌های اینترنت، مکالمه و یا پیامک بسته ترکیبی دلخواه زودتر از حجم سایر بخش‌های بسته و همچنین زودتر از زمان اتمام بسته به پایان برسد، چنانچه بسته دیگری از این نوع برای مشترک فعال نباشد، مصرف او در این بخش تا زمان اتمام بسته ترکیبی دلخواه با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر