در حال خواندن
کدام اپراتور تلفن همراه در ارائه خدمات صوت و داده بهتر عمل کرده است؟
0

رگولاتوری ارتباطات با توجه به اهمیت مقوله کیفیت خدمات ارتباطی، به بررسی میزان موفقیت اپراتورهای تلفن همراه در اتصال «سرویس داده» و «سرویس صوت» پرداخته است.

موفقیت در کسب و کار، نتیجه‌ی مجموعه‌ای از عوامل است که می‌توان آنها را عوامل کلیدی سازمان ها نامید.

مطالعه روی موفق‌ترین شرکت‌های دنیا، می‌تواند عواملی را که باعث موفقیت یا شکست سازمان‌ها می‌شود، مشخص کند.

اهدافی که یک سازمان برای کسب‌ و کار خود مشخص می کند، می تواند از جمله عوامل موفقیت آنها باشد.

اپراتورهای ارتباطی نیز به عنوان یکی از تاثیرگذارترین کسب و کارها در زندگی روزمره افراد، با تعیین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود، جایگاه خود را در جامعه تعیین می‌کنند‌‌.

در این روزها که اپراتورها دنبال به دست آوردن سهم بازار بیشتری برای خود هستند، ارائه خدمات بهتر با کیفیت بالاتر و در نتیجه رضایت بیشتر مشترکان می‌تواند تاثیر به سزایی در جایگاهشان داشته باشد.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گزارشی به بررسی یکی از این خدمات که «برقراری سرویس داده» است، پرداخته و میزان موفقیت اپراتورها را مقایسه کرده است.

رایتل، با برقراری موفقیت آمیز اتصال داده ۹۹,۵ درصدی در تکنولوژی نسل سوم و موفقیت ۹۹,۹۷ درصدی در تکنولوژی نسل چهارم در جایگاه نخست ارائه این خدمات قرار دارد.

همراه اول نیز پس از رایتل با برقراری موفقیت آمیز سرویس داده در تکنولوژی نسل سوم با ۹۹,۴۷ درصد و نسل چهارم با ۹۹,۸۶ درصد به عنوان اپراتور دوم مشخص شده که البته وسعت شبکه و میزان پوشش همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور قابل مقایسه با رایتل نیست.

در آخر نیز ایرانسل با برقراری موفقیت آمیز سرویس داده ۹۸,۰۴ درصدی نسل سوم و ۹۹,۶۱ درصدی نسل چهارم خود به عنوان سومین اپراتور قرار دارد.

همچنین در ادامه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به بررسی موفقیت آمیز سرویس صوت اپراتورهای ارتباطی در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ نیز پرداخته است.

بر این أساس، میزان موفقیت اپراتور اول در برقراری مکالمات در تکنولوژی نسل دوم به میزان ۹۹,۱۶ درصد بوده است. همچنین وضعیت شبکه این اپراتور در زمینه برقراری موفقیت آمیز مکالمه در تکنولوژی نسل چهارم به میزان ۹۹,۸۱ درصد اعلام شده است.

اپراتور دوم یا ایرانسل نیز بر اساس گزارش اعلام شده ۹۹,۱۳ درصد مکالمه موفق در تکنولوژی نسل دوم و ۹۹,۸۶ درصد برقراری موفقیت آمیز مکالمه در تکنولوژی نسل سوم داشته است.

درباره نویسنده
منصوره خالقی

ارسال یک نظر