در حال خواندن
کدام مدل‌های آیفون در ایران مجوز گرفتند
0

سازمان تنظیم مقررات وزارت ارتباطات برای سه مدل از گوشی‌های آیفون مجوز صادر کرد.

نود فناوری – یکی از مهم‌ترین وظایف و اختیارات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تدوین و پیشنهاد استانداردهای ملی مربوط به ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور به مراجع ذی‌ربط و اعمال استانداردها و ضوابط و نظام‌های کنترل کیفی و تایید نمونه تجهیزات در ارائه خدمات و توسعه و بهره‌برداری از شبکه‌های مخابراتی، پستی و فناوری اطلاعات در کشور است.

در این راستا اخیرا سه مدل از گوشی‌های آمریکایی آیفون را مورد بررسی قرار داده و اعتبار سه ساله‌ای را برای آنها صادر کرده است.

براساس بررسی‌های رگولاتوری سه مدل از تلفن‌های همراه اپل با عنوان آیفون‌های SE، ۷ و ۶S مورد بررسی قرار گرفته و تأییدیه دائم آنها توسط این نهاد نظارتی صادر شده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر