در حال خواندن
کنسرت آنلاین سالار عقیلی در روبیکا و آیگپ ۱.۱ میلیون بیننده داشت
0

کنسرت آنلاین شب گذشته همراه اول با اجرای سالار عقیلی، مورد استقبال یک میلیون و ۱۴۳ هزار کاربر اینترنت قرار گرفت.

نود فناوری – کنسرت آنلاین همراه اول که شب گذشته (چهاردهم بهمن ۱۳۹۹) به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر با اجرای سالار عقیلی از طریق دو اپلیکیشن «روبیکا» و «آیگپ» پخش شد، مورد استقبال کم‌نظیر ایرانیان قرار گرفت.

نخستین شب اجرای پویش «برای تمام ایران می‌خوانم» با محوریت موسیقی سنتی و با کیفیتی مطلوب، در اختیار تمامی مردم ایران‌زمین قرار گرفت. هدف از برگزاری این رویداد آنلاین، ایجاد فضایی شاد و سرگرم‌کننده در روزهای سخت کرونایی بود.

سالار عقیلی خواننده برجسته کشور نیز به مناسبت این ایام، قطعه «مادر» را برای نخستین بار در کنار قطعات «ایران»، «تنها می‌مانم»، «خوشه‌چین»، «چه بگویم»، «به من بسپار دستت را»، «وطنم ای شکوه پابرجا» و «نگار» به اجرا گذاشت.

این کنسرت که با تمهیدات همراه اول، برای تمام کاربران اینترنت در کشور به صورت رایگان (بدون بلیت‌فروشی) برگزار شد، توانست ۹۳۵ هزار بیننده را در روبیکا و ۲۰۸ هزار بیننده را در آیگپ جذب کند.

دومین شب اجرای این پویش نیز قرار است امشب (پانزدهم بهمن‌ماه) با حضور فرزاد فرزین، خواننده پاپ کشور و اجرای قطعات شاخص این هنرمند نظیر «کجا دنبالت بگردم»، «شانزلیزه»، «آینده»، «ماه عسل» و «نفس» به روی صحنه رود.

درباره نویسنده
منصوره خالقی

ارسال یک نظر