در حال خواندن
گلکسی A5 مدل ۲۰۱۸ سامسونگ با طراحی کاملاً نو عرضه می شود
0

نود فناوری-به نظر می رسد که سامسونگ برنامه های بزرگی برای خانواده گلکسی A سال ۲۰۱۸ دارد. انتظار می رود این کمپانی کره ای از لاین آپی با طراحی کاملاً نو رونمایی کند و در عین حال، برخی مشخصات داخلی موبایل هایش را ارتقا دهد.

برخلاف اسمارت فون های گلکسی A فعلی، انتظار می رود مدل های جدید سامسونگ از تکنولوژی Infinity Display برخوردار باشند که در موبایل های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به شدت مورد استقبال طرفداران قرار گرفت.

در ماه سپتامبر بود که شنیدیم مدل ۲۰۱۸ دو موبایل Galaxy A5 و Galaxy A7 همراه با نمایشگری با حاشیه اندک عرضه می شوند و اسکنر انگشت آنها، به پنل پشتی منتقل شده است؛ حالا این خبر می تواند صحت خبر قبلی را تضمین کند.

اطلاعات اخیر از طریق تست های HTML5 مرورگر به دست آمده اند؛ بنچمارکی که رزولوشن موبایل های هوشمند آزمایشی را لیست می کند. ظاهراً گلکسی A5 جدید سامسونگ از نسبت ابعاد ۱۸:۹ بهره می برد و رزولوشن ۴۱۲x816 پیکسل را به نمایش می گذارد . مشخصاً این بدان معناست که سامسونگ دکمه هوم را کنار می گذارد و سنسور اثر انگشت را نیز از جلو به پشت می برد؛ همین اتفاق، احتمالاً در گلکسی A7 هم تکرار می شود.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر