در حال خواندن
«گوگل فیت» خواب کاربر را رصد می کند
0

اپلیکیشن گوگل فیت با توجه به اطلاعات جمع آوری شده توسط برنامه های دیگر الگوهای خواب کاربر را تعیین و مشخص می کند آیا او به خواب بیشتری نیاز دارد یا خیر.
نود فناوری به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، اپلیکیشن Google Fit اکنون با توجه به اطلاعاتی که برنامه های دیگر به اشتراک می گذارند، الگوهای خواب کاربر را رصد می کند و با دقت بالاتری تعیین می کند کاربر به خواب بیشتر نیاز دارد یا خیر.

اگر اپلیکیشن های دیگر اطلاعات کاملی از مدت زمان خواب کاربر فراهم نکنند، خود او می تواند تاریخچه خوابش را ادیت کند.

این اصلاحات به فرد کمک می کند برنامه های روزانه خود را بهتر انجام دهد. علاوه بر آن کاربران iOS  این اپلیکیشن نیز اکنون می توانند نقشه برای پیاده روی و دوچرخه سواری خود را در اختیار داشته باشند.

این آپدیت ها طی هفته آتی عرضه می شوند. هرچند این اقدامات ساده و کوچک هستند اما به اپلیکیشن گوگل فیت کمک می کنند چشم انداز کامل تری از سلامت او فراهم کند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر