در حال خواندن
گوگل ۲۵ درصد ترافیک اینترنت را تصاحب کرد
0

طیف گسترده محصولات جدید گوگل باعث شده که در حال حاضر تقریبا ۲۵ درصد ترافیک اینترنتی به سرورهای گوگل مربوط شود.
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه پی.سی.وورلد، این درحالی است ترافیک اینترنتی سرورهای گوگل تنها سه سال قبل فقط شش درصد بود.
 
براساس ارزیابی‌های انجام شده این آمار باعث شده که ترافیک سرورهای گوگل از ترافیک مجموع وبسایت‌هایی نظیر فیسبوک، نت فیلیکس و توییتر بالاتر باشد.
 
براساس این آمار حدود ۶۰ درصد دستگاههای گشت زنی در اینترنت در طول روز با سرورهای گوگل تبادل اطلاعات دارند. این دستگاههای شامل یارانه ها، گوشیهای هوشمند، کنسولهای بازی و دستگاههای چندرسانه‌های خانگی هستند.
 
این بررسی همچنین نشان می‌دهد افزایش آمار ترافیک اینترنتی گوگل به دلیل موفقیت این شرکت در ارائه محصولاتی نظیر یوتیوب، سیستم عامل اندروید و سرویسهای مختلف گوگل همچون گوگل درایو است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر