در حال خواندن
۲۵۰ هزار تومان هدیه آکادمی همراه برای دارندگان سیمکارت جوانان
0

یکی از روش های برندهای خوب برای جذب مشتریان بیشتر، در نظر گرفتن نیازهای تمامی مخاطبان با شرایط مختلف است. به عنوان مثال اگر برندی که در زمینه پوشاک فعالیت می کند بخواهد دامنه فعالیت خود را توسعه دهد، باید برای گروه های سنی مختلف، قد و وزن های متفاوت و حتی رنگ پوست های مختلف تولید داشته باشد. در این صورت تمامی اعضای یک خانواده در صورت مناسب بودن سایر فاکتورها مشتری دائم آن خواهند بود. به عنوان مثالی دیگر رستوران هایی که تمهیدات لازم برای مجردها و متاهل ها، خانواده هایی که فرزندان نوزاد یا خردسال دارند و غذاهای سنتی و فرنگی را درنظر می گیرند، با ریزش از سوی مشتری خاص مواجه نمی شوند. از این دست مثال ها فراوان اند. مثال دیگری که موضوع این گزارش نیز هست، رفتار اپراتور همراه اول در توجه به مخاطبان با شرایط متفاوت است. همراه اول علاوه بر سیمکارت های دائمی و اعتباری که به صورت عمومی در دسترس همگان است، سیمکارت هایی نیز برای مخاطبان خاص خود دارد. سیمکارت های انارستان، جوانان و دانشجویی در دسته سیمکارت های ویژه همراه اول قرار می گیرند که به ترتیب سیمکارت هایی مخصوص کودک و نوجوان، جوانان و دانشجویان است. متقاضیان این نوع سیمکارت ها در صورت انتخاب، خرید و فعالسازی هر یک از این سیمکارت ها از مزایای ویژه ای برخوردار می شوند. همچنین در مناسبت های ویژه نیز مزایای دیگری برای آنها درنظر گرفته می شود. در این گزارش به طور ویژه به سیمکارت جوانان و هدیه ای که توسط آکادمی همراه به مناسبت روز دانشجو برای خریداران یا دارندگان این سیمکارت ها درنظر گرفته شده، می پردازیم.

سیمکارت جوانان و مزایای آن

طرح سیمکارت جوانان گروه سنی ۱۸ تا ۳۰ سال را پوشش می دهد و هر فرد در این بازه سنی تنها یکبار امکان خرید این نوع سیمکارت را دارد. پس از فعالسازی این سیمکارت ها ۱۰ گیگ اینترنت ۳۰ روزه و ۱۰ گیگ اینترنت ۴ ماهه به دارنده آن تعلق می گیرد. امکان خرید و فعال سازی بسته های دیگر اعم از اینترنت، مکالمه و ترکیبی همزمان با بسته هدیه خوش آمد وجود دارد.

همچنین ۲۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه به مدت ۳۰ روز و ۲۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه به مدت ۳۰ روز از دیگر مزایای خرید این سیمکارت هاست. همزمان با فعالسازی مکالمات رایگان امکان فعالسازی بسته های مکالمه مدار فیروزه ای، هدیه تولد، شتاب در پرداخت، مکالمه همراهی و یا سایر بسته های مکالمه و ترکیبی وجود دارد.

همچنین امکان استعلام بسته از طریق درگاه ،*۱۰۰*۱۰# ،*۱۰۰۰*۳۰# *۱۰۰*۰# و اپلیکیشن همراه من نیز وجود دارد. قیمت سیمکارت جوانان ۶۰ هزار تومان است.

هدیه ۲۵۰ هزار تومانی آکادمی همراه به جوانان

آکادمی همراه به مناسبت روز دانشجو (۱۶ آذر) تا پایان آذر ماه به تمامی مشترکان فعلی و جدید سیمکارت جوانان اعتبار ۲۵۰ هزار تومانی آکادمی را هدیه داده است. امکان فعالسازی این هدیه از طریق ثبت نام در آکادمی همراه امکانپذیر است. در واقع این هدیه پس از ثبت نام در آکادمی همراه به نشانی اینترنتی  www.hamrah.academy به طور خودکار فعال می شود.

این هدیه تنها مخصوص دارندگان سیمکارت های جوانان نیست، بلکه جوانانی که در همین ایام اقدام به خرید سیمکارت جوانان کنند، پس از ۴ روز از خرید و فعالسازی سیمکارتشان اعتبار آکادمی همراه برای آنها فعال می شود.

 

درباره نویسنده
منصوره خالقی

ارسال یک نظر