در حال خواندن
«تهران من» و کمک به پیشگیری از شیوع بیماری‌ها در اماکن عمومی
0

شهروندان تهرانی می‌توانند خرید بلیت تک سفره مترو و شارژ کارت بلیت مترو و اتوبوس را به صورت برخط از طریق سامانه یا اپلیکیشن «تهران من» انجام دهند و از حضور در صف‌های طولانی برای این منظور بپرهیزند.

شهروندان تهرانی می‌توانند خرید بلیت تک سفره مترو و شارژ کارت بلیت مترو و اتوبوس را به صورت برخط از طریق سامانه یا اپلیکیشن «تهران من» انجام دهند و از حضور در صف‌های طولانی برای این منظور بپرهیزند.
نود فناوری به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در روزهایی که نگرانی‌ها درباره شیوع ویروس کرونا افزایش یافته و حضور در شهر و رسیدگی به کارهای روزانه هم گریزناپزیر است، برخی مسائل به ویژه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به دغدغه‌ای همگانی تبدیل شده، اما برای رفع این نگرانی‌ها راه‌های بسیاری وجود دارد و یکی از آن‌ها استفاده از خدمات برخط و غیرحضوری شهروندی است.


سازمان فاوای شهرداری تهران که به تازگی نسخه جدید اپلیکشن «تهران من» را راه اندازی کرده با ارائه خدمات شهروندی برخط، تسهیل پرداخت‌های شهری و انواع قبوض و همچنین خدمات شهرسازی، امکان رسیدگی به بسیاری از نیازهای شهری را به صورت غیرحضوری در این سامانه فراهم کرده است.
یکی از کارآمدترین خدماتی که این روزها و با افزایش نگرانی‌ها پیرامون ویروس کرونا در سامانه و اپلیکیشن «تهران من» در دسترس است، خرید آنلاین بلیت تک سفره مترو و شارژ کارت بلیت مترو و اتوبوس است. شهروندان به این شیوه بدون نیاز برای حضوردر صف‌های طویل خرید یا شارژ بلیت و لمس غیر ضروری وسایل و اماکن عمومی یکی از مهم‌ترین نیازهای روزمره شهروندی را دریافت می‌کنند.


گفتنی است در سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir و اپلیکیشن ویژه آن که از کافه بازار و گوگل پلی قابل دانلود است، خدمات ویژه شهری در حوزه حمل و نقل، پارک حاشیه ای و همچنین خدمات غیرحضوری در حوزه شهرسازی که شهروندان را از حضور در دفاتر و شهرداری‌های نواحی و مناطق بی نیاز می‌کند به سادگی در دسترس قرار گرفته است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر