در حال خواندن
شرکت‌های اینترنتی کم‌فروشی نمی‌کنند
0

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کرد: در شرکت‏های اینترنتی تخلف کم‏فروشی انجام نمی‏شود و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی روی این تخلف و تخلفات مشابه نظارت دقیق دارد.
نود آی سی تی – آزاده داننده اظهار داشت: شرکت‏های فعال حوزه اینترنت مرتکب تخلف کم‏فروشی نیستند و این موضوع تحت نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران با اشاره به اقدامات رگولاتوری در این رابطه گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت‏های ISP را ملزم به تهیه پورتالی برای پاسخگویی به شکایات مشترکین کرده که به فرد شاکی شماره پیگیری ۱۷ رقمی ارائه می‏کند و در صورتی که در موعد مقرر، شرکت ISP متشاکی نسبت به پاسخگویی و رفع تخلف اقدام نکند، شاکی می‌تواند به سامانه جامع پاسخگویی به شکایات در آدرس Complaint.cra.ir مراجعه و با وارد کردن کد ۱۷ رقمی شکایت خود را پیگیری کند.
وی افزود: بخشی از این سامانه، مربوط به تفاهم‏نامه ۸ جانبه پایش و کنترل سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات است، که سازمان نظام صنفی رایانه‏ای در جایگاه دبیر این تفاهم‌نامه فعالیت می‏کند و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان رئیس کمیته، سازمان حمایت مصرف‏کنندگان و تولیدکنندگان به عنوان نایب رئیس و سازمان‌های تعزیرات حکومتی، فناوری اطلاعات ایران، پلیس فتا، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا و شرکت ارتباطات زیرساخت از اعضای آن هستند.
به گفته داننده، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در بازدید و بازرسی‏های دوره‏ای از شرکت‌های ISP، شاخص‏های مرتبط با کیفیت سرویس را کاملاً مورد بررسی و نظارت قرار داده و نسبت به ارزیابی عملکرد آنها اقدام می‌کند و در صورت مشاهده تخلف وفق مفاد پروانه و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، برخورد می‌کند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر