در حال خواندن
مبین‌نت به شهر جدید پرند رسید
0

در اولین روزهای سال ۹۳، شرکت ارتباطات مبین‌نت، شهر پرند را به مناطق تحت پوشش اینترنت پرسرعت بی‌سیم وایمکس مبین‌نت، اضافه کرد.
نود آی سی تی – شهر پرند، شهر تازه تأسیسی است که به دلیل قرار گرفتن دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام‌نور، جمعیت قابل توجهی را به خود جذب کرده است. به‌طوری‌که هم‌اکنون بیش‌ از ۱۰ هزار دانشجو در این دو دانشگاه مشغول تحصیل و زندگی در این شهر هستند. از طرف دیگر نزدیکی این شهر به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و هم‌چنین اجرای بیش‌ترین تعداد پروژه‌‌های مسکن مهر، اهمیت این شهر را دوچندان کرده و بر تعداد ساکنین آن افزوده است.اما عدم وجود زیرساخت‌های مخابراتی مطلوب، عدم ارایه‌ی خدمات اینترنتی مناسب و باکیفیت توسط سایر ارایه‌دهندگان و هم‌چنین درخواست‌های مکرر ساکنین شهر پرند، نسبت به تأمین نیاز ارتباطی آن‌ها یعنی اینترنت پرسرعت، سبب شد تا شرکت ارتباطات مبین‌نت به عنوان «تنها ارایه‌دهنده‌ی خدمات باندپهن بی‌سیم سراسری در کشور»، با صرف هزینه‌های بسیار و تأمین زیرساخت‌های فنی، این شهر را به شبکه‌ی وایمکس مبین‌نت متصل کند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر