در حال خواندن
نصب اپلیکیشن‌های “اوانو” و “همراه من” و دریافت جایزه تابستانی از همراه اول
0

امروزه دنیای استفاده از اپ های مختلف است. برای امور مختلفی که در زندگی با آن سروکار داریم اپلیکیشن های متنوعی وجود دارد. به عنوان مثال اپ های مختلفی برای یادداشت و بررسی کالری دریافتی و مواد موجود در خوراکی هایی که می خوریم، وجود دارد. یا مثلا اپ های مختلفی برای ثبت میزان فعالیت های روزانه و تعداد گام ها، ضربان قلب، نوع تنفس و … وجود دارد. مثال دیگر انوع اپ هایی است که در زمینه مدیریت مالی و حسابداری شخصی برای ثبت و بررسی درآمدها و هزینه ها طراحی شده اند. به همین ترتیب می توان مثال های دیگر و بیشتری از معرفی یک اپ و کارکرد آن آورد. بنابراین برنامه نویسان و در پشت سر این گروه ایده پردازانی وجود دارند که برای انواع نیازهایی که داریم، اپ های جدید ارایه می کنند و سعی در به روز رسانی آن دارند تا استفاده از آنها هر روز ساده تر و ساده تر شود.

در نتیجه با وجود گستردگی و تنوع اپ ها هر فرد باید با توجه به نیازها و سلیقه خود تعدادی اپ را انتخاب کرده و با آنها کارکند. چون اولا صفحه و ظرفیت گوشی ها امکان بارگذاری تعداد محدودی اپ را دارد و ثانیا خود فرد نیز زمان استفاده از انواع اپ ها و ثبت داده در آنها را نخواهد داشت.

در این گزارش به بررسی دو اپلیکیشن “همراه من” و “اوانو” که توسط شرکت همراه اول ارایه شده است، می پردازیم.

همراه من

مجموعه خدماتی که در گذشته از سوی همراه اول برای مشترکانش با ارایه کدهای دستوری قابل استفاده بود، امروز تنها با نصب اپلیکیشن “همراه من ” و بدون نیاز به حفظ کردن آنها وجود دارد. در ادامه به برخی از امکانات موجود در این اپ می پردازیم:

پرداخت صورتحساب: برای پرداخت صورتحساب، کافی است با لمس این سرویس در همراه من، اطلاعات صورتحساب پایان دوره و میان دوره را مشاهده کرده و هزینه آن را از طریق کیف پول موجود در همراه من یا کارت های بانکی‌‌ پرداخت کرد.

بسته اینترنت: ده ها بسته کوتاه‌ و بلندمدت با حجم‌های مختلف در همراه من وجود دارد. پس از بررسی این بسته ها می توان با لمس گزینه فعالسازی، بسته‌ را خرید. می توان هزینه آن را مستقیم پرداخت کرد تا روی قبض یا اعتبار مشترک اعمال نشود.

کیف پول همراه من: در همراه من سرویس کیف پولی وجود دارد که از طریق آن می توان هزینه های خرید شارژ یا بسته ها و سرویس های مختلف را پرداخت کرد. فقط کافی است که این کیف پول را شارژ کرد.

انتقال اعتبار: اگر در کیف پول یا کارت بانکی مشترک موجودی کافی وجود نداشته باشد و فرد بخواهد برای کسی شارژ بفرستد، با سرویس انتقال اعتبار همراه من، می تواند از سیم کارت خود به سیم کارت دیگران اعتبار انتقال دهد.

به همین ترتیب در این اپلیکیشن سرویس ها و خدمات دیگری چون افزایش بستانکاری، تقسیط بدهی، طرح های تشویقی، مدار فیروزه ای و چتر اضطراری وجود دارد.

اوانو

در این اپلیکیشن خدماتی در ۴ دسته گردشگری، خرید، اپراتوری و مالی ارایه می شود. در حوزه گردشگری امکان خرید بلیط هواپیما و رزر و هتل و نیز خدمات آنلاین حمل و نقل شهری ارایه می شود. در حوزه خرید امکان خرید و ارسال سریع از نزدیکترین میادین میوه و تره بار و سوپرمارکت ها فراهم می شود. در حوزه اپراتوری خرید شارژ، خرید بسته و پرداخت قبض امکانپذیر است. در بخش مالی نیز امکان کارت به کارت و دریافت موجودی فراهم است.

جایزه برای استفاده همزمان از همراه من و اوانو

شرکت همراه اول در بازه زمانی تابستان ۱۴۰۰ برای تمامی مشترکانی که اقدام به نصب و استفاده از اپلیکیشن های «همراه من» و «اوانو» می کنند امکان شرکت در قرعه کشی هفتگی ۱ میلیارد ریال کمک هزینه خرید ادوات دیجیتال را فراهم کرده است. این طرح از ۱۹ تیر ۱۴۰۰ آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

قرعه کشی ها به صورت هفتگی و منظم بین تمام کسانی که هر دو اپلیکیشن را نصب کرده و از آنها استفاده کرده باشند انجام خواهد شد و ۲ نفر برنده جوایز ۲۰۰ میلیون ریالی کمک هزینه خرید لپ تاپ، ۴ نفر برنده جوایز ۱۰۰ میلیون ریالی کمک هزینه خرید گوشی هوشمند و ۱۰ نفر برنده جوایز ۲۰ میلیون ریالی کمک هزینه خرید ساعت هوشمند خواهند شد. به این ترتیب هر هفته ۱۶ برنده اعلام خواهد شد.

شرایط و قوانین شرکت در قرعه کشی به صورت زیر است:

همان طور که پیشتر نیز گفته شد، مشترکان برای شرکت در قرعه کشی باید هر دو اپلیکیشن همراه من و اوانو را نصب و استفاده کنند. برای نصب این اپلیکیشن ها به فروشگاه های معتبر اندرویدی یا فروشگاه های ایرانی IOS مراجعه کرده یا از طریق گوشی هوشمند خود کد دستوری *۱۱۱۱# را شماره گیری کنند.

کاربران این دو اپلیکیشن از زمانی که هر دو را نصب کنند تا پایان تابستان در تمامی قرعه کشی های هفتگی شرکت داده خواهند شد.

با توجه به اینکه ثبت نام و ورود به این اپلیکیشن ها بر اساس شماره تلفن همراه انجام می شود افرادی که بیش از یک شماره دارند می توانند به ازای هر شماره همراه اول خود یک بار فرآیند ثبت نام و ورود به همراه من و اوانو را طی کرده و شانس شرکت در قرعه کشی دریافت کنند.

همچنین برندگان هر هفته امکان حضور در قرعه کشی هفته های آتی را نخواهند داشت.

درباره نویسنده
مهدی صادقی

ارسال یک نظر