در حال خواندن
آفیس ۲۰۱۹ مایکروسافت تنها بر روی ویندوز ۱۰ نصب خواهد شد
0

نود فناوری-مایکروسافت به تازگی اطلاعات بیشتری درباره آفیس ۲۰۱۹ منتشر کرده و اعلام نموده که که اپلیکیشن های این بسته نرم افزاری تنها با ویندوز ۱۰ سازگار خواهد بود. مایکروسافت در پست تازه خود مشخص کرده که اگر به دنبال دستیابی به آخرین ورژن از آفیس هستید اما در عین حال حاضر به خرید اشتراک سرویس آفیس ۳۶۵ نیستید، باید سیستم خود را به ویندوز ۱۰ به روزرسانی کنید.

این حرکت به وضوح برای آن طراحی شده تا صاحبان کار و تجارت را به پرداخت هزینه برای اشتراک آفیس ۳۶۵ مجبور کند؛ زیرا نرم افزار مستقل آفیس ۲۰۱۹ تنها روی ویندوز ۱۰ پشتیبانی می شود و نه روی دستگاه های مبتنی بر ویندوز ۷ یا ویندوز ۸٫۱٫ گفتنی است که این موضوع، آفیس پلتفرم مک را تحت تاثیر قرار نمی دهد زیرا این نسخه از آفیس، محصولی جداگانه با زمان بندی متفاوت در انتشار به حساب می آید.

آفیس ۲۰۱۹ که طی نیمه دوم سال ۲۰۱۸ از راه خواهد رسید، مثل همیشه اپلیکیشن های وورد، اکسل، پاورپوینت و آوت لوک را شامل می شود و ورژن سرور Exchange ،Sharepoint و اسکایپ سازمانی را نیز در خود جای می دهد. مایکروسافت قصد دارد اواسط ۲۰۱۸، نسخه های پیش نمایشی از آفیس ۲۰۱۹ منتشر کند که برای سازمان هایی که از ورژن کلاد آفیس ۳۶۵ استفاده نمی کنند طراحی شده اند.

مایکروسافت علاوه بر این اعلام کرده که به پشتیبانی از از برخی بیلدهای سیستم عامل ویندوز ۱۰ ادامه می دهد تا خللی در روند کاری فعلی سازمان ها و موسسات آموزشی به وجود نیاید. به همین خاطر، بیلد های ۱۵۱۱، ۱۶۰۷، ۱۷۰۳ و ۱۷۰۹ ویندوز ۱۰ برای شش ماه دیگر مورد پشتیبانی قرار می گیرند تا استفاده کنندگان از آن، فرصت کافی برای مهاجرت به ورژن های بعدی را داشته باشند.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر