در حال خواندن
ارواح، تسلیحات بالستیک و سگ های جنگی در جدیدترین نسخه بازی "ندای وظیفه"
0

دو کمپانی Activision و Infinity Ward ویژگی های نسخه جدید بازی آنلاین “Call Of Duty” یا ندای وظیفه موسوم به ارواح Ghosts را تشریح کردند.
این ویژگی ها در بخش بازی آنلاین چند نفره Multiplayer تعریف شده که از آن جمله حضور شخصیتهای زن و نیز تسلیحات بالستیک با قدرت تخریب بسیار بالا و سگ های جنگی از آن جمله است.
روش نبرد و جنگ با روش قبلی “ندای وظیفه ” متفاوت شده است و رنج جدیدی از تسلیحات با قدرت تخریب بالا و انفجارهای بالستیکی ارواح را شامل می شود.
همچنین اولین بار است که شخصیت زن به عنوان سرباز وظیفه گسترده ای را در بازی بر عهده می گیرد. باید در آینده شاهد حضور کارکترهای بیشتری از زنان در “ندای وظیفه ” باشیم. البته هنوز مشخص نشده که گیمرها چگونه کارکترهای زن را در بازی چند نفره آنلاین انتخاب خواهند کرد اما به هر حال کارکترها قابل انتخاب توسط کاربران خواهند بود.(باید منتظر تاریخ عرضه رسمی این نسخه بود تا جزییات بیشتری در این باره بدانیم)
سازندگان “ندای وظیفه” بین دو گروه از گیمرها مانده اند و گیمرهای به اصطلاح کژوآل دنبال کارکترهای خاص خود حین بازی هستند اما سایر گیمرها تمرکزشان روی بازی بوده و به این چیزها توجه نمی کنند.
سگ های جنگی که قبلا در دموها دیده بودیم اینک به سربازان برای نابودی دشمن کمک مستقیم می کنند و ضمن عبور از باتلاق ها و مکان های صعب العبور و کمک به سربازان، دشمن را از پای در می آورند.
نسخه ارواح “ندای وظیفه” روز ۵ نوامبر برای ایکس یاکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و پی سی منتشر خواهد شد.
ندای وظیفه Call of Duty‏ یک سری بازی‌های رایانه‌ای تیراندازی اول شخص است. اولین نسخه این بازی فقط برای رایانه های شخصی بود که بعدها نسخه های کنسول نیز عرضه شد. نسخه های زیادی از این بازی تاکنون عرضه شده است که در ابتدا داستان بازی حول محور جنگ جهانی دوم بود اما از نسخه چهارم به بعد داستان تقریبا تغییر کرده و وارد دنیای مدرن میشود. بازی‌های ندای وظیفه توسط اکتیویژن منتشر میشود در حالی که شرکت های دیگری چون اینفینیتی وارد و تری‌آرچ نیز در توسعه بازی نقش نقش بسیار مهمی دارند. فروش بازی ندای وظیفه به بیشتر از ۱۰۰ میلیون نسخه تا ماه نوامبر ۲۰۱۱ رسید. تعداد کاربران ماهانه نیز تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۲ حدود ۴۰ میلیون کاربر بوده اند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر