در حال خواندن
اپراتورهای PAP خدمات ارزش افزوده ارایه دهند
0

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: تسهیم بازار، اتصال مستقیم به شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، ارایه خدمات ارزش افزوده از جمله راهکارهای گسترش حوزه فعالیت اپراتورهای PAP و ایجاد فضای رقابتی برای ارایه خدمات اینترنت است.
 
نود آی سی تی – محمدعلی فرقانی که در جلسه با مدیران یازده شرکت PAP سخن می‌گفت، افزود: رگولاتوری این آمادگی را دارد که به بررسی راهکارهای اجرایی و رهنمودهای فکری اپراتورهای PAP درباره مشکلات و مسائلی که با آن روبرو هستند پرداخته و از ظرفیت‌های قانونی برای رفع آنها استفاده کند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: رگولاتوری به دنبال آن است که در چارچوب پروانه اعطا شده به اپراتورها قانون را اعمال کند تا حداقل مفاد این پروانه‌ها اجرا شود.
در این جلسه که معاونان و برخی مدیران سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز حضور داشتند، مدیران عامل شرکت‌های PAP مسایل مربوط به حوزه فعالیت خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور از جمله موانع پیش رو در ارایه سرویس‌های اینترنت و نحوه ارتباط با سایر اپراتورها، تسهیم بازار، تعرفه، زنجیره خدمات، ایجاد شبکه انتقال داده در استان‌‎ها و غیره را بیان کردند.
 

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر