در حال خواندن
بسته های اینترنت “آلفا پلاس” همراه اول بهترین انتخاب برای ایام قرنطینه
0

باتوجه به اینکه به دلیل شیوع ویریوس کرونا در قرنطینه خانگی به سر می¬بریم مصرف اینترنت کاربران ایرانی به شدت افزایش یافته است و بسیاری از مرد به دنبال انتخاب ارزانترین و در عین حال با کیفیت¬ترین بسته-های اینترنت هستند.

نود فناوری – با مقایسه اپراتورهای موبایلی داخلی می¬توان به جرات مدعی شد همراه اول به دلیل تنوع بالای بسته¬های اینترنت آلفاپلاس در ارایه بسته¬های اینترنتی بهترین وضعیت را در بین اپراتورهای موبایلی دارد؛ این اپراتور طیف گسترده¬ای از انتخاب¬ها را برای مشترکان خود فراهم کرده است و درنتیجه مشترکان آن می¬توانند براساس میل و نیاز خود بسته¬هایی با مدت زمان، هزینه و حجم دلخواه را خریداری کنند.

در این مطلب با هدف آشنایی هرچه بیشتر شما با بسته¬های متنوع آلفا پلاس همراه اول به معرفی این بسته¬ها پرداخته¬ایم تا دید بهتر را برای انتخاب به صرفه¬ترین و مناسب¬ترین بسته اینترنت برای کاربران اینترنت همراه کشور فراهم کنیم.

تنوع بالای بسته¬های آلفا پلاس

بسته های آلفاپلاس  با زمان ها و حجم های متنوع، جهت پاسخ گویی به طیف گسترده مشترکین طراحی شده است. در نتیجه کاربران همراه اول می توانند با فعالسازی بسته مناسب خود، علاوه بر مدیریت هزینه، از شبکه پرسرعت اینترنت همراه اول بهره مند شوند.

برای آنکه از تنوع بالای بسته¬های اینترنت آلفا پلاس مطلع شوید کافی است به این نکته توجه کنید که ۷۰ بسته مختلف در قالب آلفا پلاس همراه اول تعریف شده است که هر یک شرایط و آپشن¬های متفاوتی را به کاربر ارایه می¬دهد.

یکی از فرمت¬های جالب در نظر گرفته شده برای بسته¬ها تقسیم¬بندی آنها به لحاظ زمانی است به این معنی که مثلا بسته¬های اینترنت ویژه ساعات مختلف ارایه شده است که با مراجعه به وب سایت همراه اول و رفتن به بخش “خرید بسته¬های اینترنت” قابل دسترس هستند.

همچنین بسته¬های پرحجم و با زمانبندی¬های مختلف نیز در قالب آلفاپلاس ارایه شده است.

بسته¬های با محدودیت زمانی

برخی از بسته¬های آلفا پلاس تنها در ساعات خاصی به کاربر  امکان دسترسی به اینترنت را می¬ دهند و صرفا در ساعات ابتدایی صبح و یا ساعات پایانی شب امکان استفاده از آنها وجود دارد و طبیعتا به دلیل همین محدودیت زمانی نیز ارزانتر هستند.

اگر از آن دسته افراد سحرخیزی است که از صبح زود بیدار هستید می¬تواند با انتخاب بسته “صبحانت” و با پرداخت فقط ۱۰ هزار تومان از ۱۲ گیگ اینترنت از ۶ صبح تا ۱۲ ظهر بهره¬مند شوید. این بسته به دلیل حجم بالای ارایه شده و نیز قیمت متعادل آن در حال حاضر یکی از بسته¬های پرطرفدار با محدودیت زمانی صبح شمرده می¬شود.

اما اگر در شرایط قرنطینه خانگی ساعات خوابتان به هم ریخته و شب¬ها بیشتر بیدار هستید نیز انتخاب¬های زیادی در قالب آلفا پلاس همراه اول باتوجه به میزان مصرف و هزینه در نظر گرفته شده، وجود دارد.

ارزانترین بسته ویژه شب، یک گیگ اینترنت شبانه(۲ شب تا ۷ صبح) است که قیمت آن فقط ۹۰۰ تومان است  و  بسته ۱۲ گیگابایتی ۳۰روزه شبانه نیز که با قیمت ۵ هزار و ۹۰۰ تومان ارایه شده را نیز می¬توان یکی از بسته¬های مقرون  به صرفه و پرکاربرد شبانه به شمار آورد.

بسته¬های حجمی آلفاپلاس

همراه اول در قالب آلفاپلاس بسته¬های متنوع و با حجم¬های مختلفی را نیز ارایه داده است تا طیف انتخاب کاربران اپراتور اول را گسترده¬تر کند.

توجه داشته باشید که اگر قصد استفاده از اینترنت برای دانلود فیلم را دارید باید بسته¬های پرحجم¬تر را انتخاب کنید؛ بسته ۴۵۰ گیگابایتی با قابلیت استفاده از یک شب تا ۱۱ صبح و به مدت ۳۰ روز شاید مقرون به صرفه¬ترین انتخاب برای مصرف کنندگان پرحجم باشد.

 قیمت این بسته به دلیل فعال بودن آن در شب و ساعات ابتدایی روز بسیار پایین تعیین شده و فقط ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان است و می¬تواند انتخاب مناسبی برای مصرف کنندگان پرحجم که قصد دانلود فیلم و سریال را دارند باشد.

اما اگر خیلی حال و حوصله مداوم خرید بسته را ندارید بهتر است یک بسته پرحجم و با مدت زمان طولانی را خریداری کنید.بسته ۷۰ گیگابایتی سالانه در چنین حالتی می¬تواند انتخاب مناسبی شمرده شود.

شایان ذکر است که این بسته به خاطر قیمت ۱۵۹هزار تومانی آن درواقع گرانترین بسته آلفا پلاس نیز شمرده می¬شود.

جمع¬بندی

باتوجه به بسته¬های متنوع تعریف شده در آلفاپلاس باید اذعان داشت که کاربران همراه اول باتوجه به نیاز و علاقه خود می¬توانند انتخاب¬های متفاوتی داشته باشند و حتی امکان انتخاب مدت زمان بسته در کنار حجم آن توسط همراه اول در نظر گرفته شده است تا کاربر با طیف وسیعی از انتخابات ممکن مواجه بوده و آزادی عملی بالایی داشته باشد.

این تنوع مثال زدنی همراه اول در ارایه بسته¬های آلفا پلاس و ارایه ۷۰ بسته مختلف در این قالب باعث شده که این اپراتور موبایلی تبدیل به بهترین انتخاب برای مشترکانی شود که قصد استقاده از اینترنت همراه را دارند.

از سوی دیگر پوشش مناسب دیتای همراه اول در کشور و پوشش ۴٫۵G آن در بسیاری از شهرها خیال کاربران این اپراتور را بابت سرعت دریافتی نیز راحت کرده است.

به این ترتیب می¬توان مدعی شد در شرایط فعلی بسته¬های آلفا پلاس همراه اول بهترین، ارزانترین و در عین حال متنوع¬ترین و با کیفت¬ترین بسته¬های اینترنتی ارایه شده در بین اپراتورهای داخلی هستند و می¬توانند نیازهای دیتای کاربران ایرانی را تا حدود زیادی پوشش دهند.

درباره نویسنده
پریا نجفی

ارسال یک نظر