در حال خواندن
تکلیف کسب و کارهای خرد در پیام رسان تلگرام چه میشود
0

نود فناوری-المیرا اکرمی با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون صنایع با دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: در این جلسه نمایندگان مجلس این موضوع را مطرح کردند که کسب و کارهای خرد در پیام رسان تلگرام راه اندازی شده و تعدادی از افراد جامعه از این راه کسب درآمد دارند و فیلتر شدن تلگرام موجب می شود که این افراد متحمل ضرر و زیان شوند.

زرآبادی در ادامه افزود: از همین رو ما این موضوع را مطرح کردیم که باید روشی برای جلوگیری از ضرر و زیان کسب و کارهای خرد در نظر گرفته شود و بنابراین باید در این زمینه برنامه ریزی وجود داشته باشد.

وی عنوان کرد: البته دبیر شورای عالی فضای مجازی پاسخی در این خصوص که چه روشی برای جلوگیری از ضرر و زیان کسب و کارهای خرد اتخاذ خواهد شد، ارائه نداد اما این موضوع را توضیح داد که طبق آمارهای موجود تعداد کسب و کارهای خرد که به طور مستقیم در تلگرام فعالیت می کنند، زیاد نیست.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس با بیان اینکه در این جلسه فیلتر تلگرام و همچنین فیلتر اینستاگرام و واتس آپ مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: برداشت من از این جلسه آن بود که به طور قطع فیلتر تلگرام انجام می شود، اما مسئولان در این جلسه تاریخ دقیقی را برای این موضوع ذکر نکردند.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر