در حال خواندن
ثبت‌نام دوره سوم جام بازی‌های رایانه‌ای آغاز شد
0

نود فناوری – ثبت‌نام سومین دوره جام بزرگ بازیهای رایانه‌ای خلیج‌فارس از ۳۰ مردادماه سال جاری  توسط مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ  و ارشاد اسلامی و شبکه ملی فرهنگ برای متقاضیان در سراسر کشور امکانپذیر خواهد بود.

بر اساس مصوبه ستاد اجرایی مسابقات، گیمرها از سراسر کشور پس از انتخاب مرکز بازی خود می‌توانند از تاریخ ۳۰ مردادماه سال ۱۳۹۵ از طریق پرتال رسمی مسابقات به آدرس www.iranpgc.ir در ۸ رشته بازی بصورت انفرادی و گروهی رقابت نمایند.

این دوره از مسابقات بر روی دو پلتفرم دستکتاپ و کنسول برگزار خواهد شد.

لازم به توضیح است بازیهای گروهی تا مرحله فینال بصورت آنلاین و بازیهای انفرادی بصورت حضوری در مراکز بازی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

بازی‌های FIFA,PES و بازیهای ایرانی ارتش‌های فرازمینی، مبارزه در خلیج عدن و شتاب در شهر بصورت انفرادی و بازیهای Dota2,CSGO,LOL بصورت گروهی برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی جام خلیج‌فارس در رابطه با رشته بازیهای گزینش شده در این دوره از مسابقات گفت: به منظور حمایت از تولیدات داخلی در این دوره از مسابقات سه رشته بازی ایرانی خواهیم داشت که این مهم را نسبت به دوره‌های قبلی افزایش داده‌ایم، همچنین تمامی بازیهای گروهی- خارجی این دوره دارای ویرایش خلیج‌فارس است و تمامی مواردی که با قوانین و موازین شرعی جمهوری اسلامی ایران مغایرت دارد را اصلاح کرده‌ایم.

حسین کیایی در رابطه با زمانبندی این دوره از مسابقات گفت: پس از رایزنی‌های صورت‌گرفته در ستاد اجرایی مسابقات بدلیل عدم تداخل در برگزاری دیگر تورنمنت‌ها در تهران، تقویم برگزاری سومین دوره مسابقات جام خلیج‌فارس مشخص شد، متقاضیان می توانند تا تاریخ ۲۰ شهریورماه سال ۹۵ از طریق پرتال مسابقات ثبت‌نام خود را انجام دهند و در عید سعید قربان همزمان در سراسر کشور مسابقات مقدماتی آغاز خواهد شد، و پس از مشخص شدن نفرات برگزیده از سراسر کشور، نفرات برگزیده از تاریخ ۳ مهرماه سال جاری در تهران به رقابت خواهند پرداخت.

کیایی در ادامه خاطرنشان کرد: نفرات برگزیده در مهرماه سال جاری در مجتمع کوروش تهران جهت کسب جایزه به رقابت خواهند پرداخت، و جوایز خود را در مراسم اختتامیه دریافت خواهند کرد.

دبیراجرایی جام خلیج فارس به حمایت بیشتر ثبت‌نام کنندگان این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود:با همکاری مرکز فناروری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خوابگاه برای گیمرهایی که در زمان برگزاری مسابقات نهایی در تهران نیاز دارند، فراهم خواهد شد، متقاضیان پس از صعود به مرحله نهایی برای استفاده از این خدمات می‌بایست قبل از شروع مسابقات نهایی با ستاد اجرایی هماهنگی‌های لازم را بعمل‌آورند.

 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر