در حال خواندن
حل اساسی سرعت و ارتقاء کیفیت اینترنت تا ۱۸ ماه دیگر
0

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حل اساسی سرعت و ارتقاء کیفیت اینترنت حداقل ۱۸ ماه زمان نیاز دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی با اشاره به شکایاتی که کاربران اینترنت از وضعیت کیفیت و سرعت اینترنت دارند و جلسه‌ای که در این زمینه با مدیران شرکتهای ارائه دهنده سرویس‌های اینترنتی داشته است اظهار داشت: در این جلسه به مدیران این شرکتها گفته شد که اغلب شکایتهای مردم در خصوص اینترنت به دو علت سرعت پایین و اختلال در اینترنت مربوط می شود؛ براین اساس از آن ها خواسته شد که کیفیت خدمات ارائه شده افزایش یابد.
وی با بیان اینکه برای این کار با تلاش‌های همکارانم در حال حاضر هیچ محدودیتی برای واگذاری پهنای باند اینترنت به شرکتها نداریم اضافه کرد: بنابراین شرکتهای ارائه دهنده اینترنت باید ضریب اشتراک ۱ به ۸ را اجرایی کنند و تا زمانی که شرکت ها برای درآمد بیشتر ضریب اشتراک ۱ به ۲۰ یا بیشتر عمل می کنند سرعت اینترنت بالا نمی رود و مشکلات باقی خواهد ماند.
واعظی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی کلوب تصریح کرد: بنا داریم با شرکتهایی که این مصوبه را رعایت نکنند برخورد قانونی کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: همه شرکتها باید مراکز خدمات مشتریان و پاسخگویی فعال داشته باشند و این موضوع در ارزیابی و رتبه بندی این شرکتها که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام می شود، لحاظ خواهد شد.
وی با اظهار امیدواری از اینکه با اجرایی شدن این دو مصوبه بخشی از مشکلات فعلی مرتفع شود تصریح کرد: حل اساسی سرعت و ارتقاء کیفیت اینترنت حداقل ۱۸ ماه زمان نیاز دارد تا چند پروژه ای که در چند ماه اخیر طراحی شده اجرایی شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر