در حال خواندن
خواستار تغییر استراتژی‌ وزارت صنعت، معدن و تجارت هستیم
0

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با بیان اینکه امیدواریم با تغییرات مدیریتی در وزارت صنعت و تجارت، استراتژی‌ها نیز تغییر کند، گفت: از نظر صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات مهم‌ترین استراتژی که در این وزارتخانه نیازمند تغییراست بحث برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی به خصوص الکامپ است.
فناوران- کاظم آیت‌اللهی گفت: نگرش‌ها نسبت به برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی باید عوض شود و بخش‌خصوصی را متولی اصلی برگزاری نمایشگاه‌ها بدانند. وی با تاکید براینکه برگزاری نمایشگاه تخصصی کرد توان بخش خصوصی است، گفت: خواسته صنف این است که نمایشگاه الکامپ در شان صنف IT باشد و یکی از مبانی مهم یعنی حریم غرفه‌داران رعایت شود.وی همچنین گفت: نمایشگاه ابزار درآمدزایی نیست بلکه هدف آن باید افزایش سطح کیفی و حمایت از مشارکت‌کنندگان باشد.آیت‌اللهی گفت: ما به عنوان نماینده صنف طالب تغییر استراتژی‌ها در وزارت صنعت، معدن و تجارت هستیم و اینکه افرادی که در سمت‌های خود می‌مانند نگاه‌شان نسبت به برگزاری نمایشگاه تخصصی صنف تغییر کند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر