در حال خواندن
دولت لایحه جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات را به مجلس بیاورد
0

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیشنهاد کرد طرح جامع ICT که اکنون در دستور کار کمیسیون است به عنوان لایحه توسط دولت تقدیم مجلس شود.
نود آی سی تی – رضا رحمانی در مراسم معارفه وزیر ارتباطات با بیان این مطلب گفت: چند ماه پیش برای مراسم تودیع آقای تقی‌پور به این وزارتخانه آمدم. آن موقع روزهای پرالتهابی برای وزراتخانه بود؛ اما مجلس جلوی انحلال وزارت ارتباطات را گرفت.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حوزه ارتباطات نیز مانند صنعت استراتژی مدون ندارد. تاکنون بسیاری از بخش‌های حوزه ICT متولی نداشته است.
رحمانی گفت: طرح جامع ICT اکنون در دستور کار کمیسیون صنعت مجلس است. پیشنهاد می‌کنم این طرح به عنوان لایحه تقدیم مجلس شود، تا مسئله بار مالی پیش نیاید و موضوع چکش‌کاری کامل شود.
وی افزود: انتظار داریم به خوبی از وزارت ارتباطات حمایت شود تا بی‌مهری‌های سال‌های گذشته در مورد این وزارتخانه جبران شود؛ زیرا اگر این وزارتخانه پیشرفت نکند، هیچ جای کشور پیشرفت نخواهد کرد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر