در حال خواندن
رویداد «کرونا و من» با حمایت رایتل برگزار می‌شود
0

انجمن مستندسازان سینمای ایران با حمایت شرکت خدمات ارتباطی رایتل و با همکاری شبکه نمایش مستند «هاشور» رویدادی در قالب مسابقه «کرونا و من» را با جمع‌آوری فیلم‌های کوتاه مستند، برگزار می‌کند.
نود فناوری – این رویداد با هدف گردآوری روایت‌های شخصی‌ از روزهای مواجهه با ویروس کرونا، در ۳ محور اصلی «خانه»، «شهر» و «ارتباط» برگزارخواهد شد. برگزارکنندگان این مسابقه امیدوار هستند که زمینه‌ساز گسترش فضای مستندسازی و پیوند با جامعه شوند.
پیروز کلانتری مستندساز باسابقه و از اعضای انجمن مستندسازان به عنوان دبیر این رویداد انتخاب شده است.
تهیه و ارسال یک ویدئو با حداکثر زمان ۷ دقیقه‌ برگرفته از موضوعات ارائه شده در فراخوان رویداد «کرونا و من» از شرایط شرکت در این مسابقه است. گفتنی‌است این ویدئوها را می‌توان با روش‌های ساده و از طریق تلفن همراه یا دوربین‌های معمولی ضبط و آماده کرد.
فیلم‌های منتخب که شرایط اولیه را دارند در کانال‌های ارتباطی اپراتور «رایتل» و دو پایگاه «هاشور» و «انجمن مستندسازان سینمای ایران» به نمایش درخواهند آمد.
ده فیلم برتر منتخب هیات داوران در قالب یک فیلم بلند تنظیم و از طریق پلتفرم‌های آنلاین به نمایش درخواهند آمد.
به سازندگان سه فیلم منتخب هیأت داوران، فیلم منتخب مردمی و فیلم برگزیده‌ اعضای انجمن مستندسازان هریک مبلغ صد میلیون ریال جایزه‌ نقدی، یک عدد سیم‌کارت رایتل و پانصد گیگ اینترنت رایتل اهدا خواهد شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر