در حال خواندن
سرعت بالاتر برای دارندگان ایکس باکس وان با هارد درایو خارجی/پلی استیشن ۴ وارد چین می شود
0

با “به روز رسانی” نرم افزاری کنسول بازی “ایکس باکس وان” می توان با اتصال هارد درایو اکسترنال، سرعت بالاتری را هنگام بارگذاری بازی انتظار داشت.
بدین ترتیب کاربران قادرند انواع مختلف هارد درایوها را از طریق یو اس بی سه که سرعت بسیار بالایی دارد، به ایکس باکس متصل کرده و سرعت بالاتری نسبت به قبل داشته باشند.هارد استاندارد روی ایکس باکس ، هارد ۵۰۰ گیگی سامسونگ با ۵۴۰۰ دوردردقیقه است (۵۴۰۰ PRM/M8ST500LM012) و کنسول با ساتا۲ و یو اس بی سه کاملا سازگاری دارد.همان طور که می دانید سرعت ساتا۲ از HDD بالاتر است و آزمایش با هارد اکسترنال StarTech به صورت RAID سرعت مطلوب عاید کاربر شد.اما در بخش تجاری رقابت ایکس باکس و پلی استیشن در بازار چین شنیدنی است.از سپتامبر گذشته که بعد از ۱۳ سال ممنوعیت ورود کنسولهای گیم به چین برداشته شد، کمپانی های بزرگ مانند مایکروسافت با ایکس باکس و سونی با پلی استیشن و نینتندو، هر کدام به نوعی گام های بزرگی برای ورود به این بازار میلیاردی برداشته اند و در تازه ترین خبر شنیدیم پلی استیشن سونی به زودی با دو شریک چینی وارد بازار می شود.اما طبق قوانین چین فعلا محدوده فروش انها در زون تجارت آزاد شانگهای خواهد بود که اگر از قوانین چین عدول نکنند، محصولاتشان رسما وارد سرزمین اصلی چین می شود. (گفتنی است در این ۱۳ سال ورود غیر قانونی این کنسولها وجود داشته است اما چینی ها بدلیل اینکه فکر می کردند بازی ها روی نسل جوان چین تاثیر منفی می گذارد، آن را ممنوع کرده بودند و حالا می فهمند ۱۳ سال اشتباه کرده اند)کمپانی ژاپنی سونی بدلیل بحران های اقتصادی به شدت به بازار چین نیازمند است و اگر بتواند فروشهای خوبی در چین داشته باشد، مشکلات ناشی از تعطیلی سونی وایو و فروشهای کم تلویزیون و … را با پلی استیشن جبران خواهد کرد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر