در حال خواندن
سیمکارت دائمی را در زمستان با ۴۰ درصد تخفیف خریداری و در قرعه‌کشی ۲۰ جایزه ۵۰ میلیونی شرکت کنید
0

همواره یکی از جذابترین خریدها آنهایی هستند که در حراجی ها انجام می شوند. به طور معمول پول هر فرد اندازه ای دارد که با توجه به نیازها و علاقمندی هایش تصمیم می گیرد آن را چگونه خرج کند. بنابراین در چنین شرایطی استفاده از پیشنهادهای حراج یا طرح های تشویقی بسیار خوشحال کننده اند چون فرد می تواند بخشی از پولش را صرف خرید دیگری کند. با دانستن این موضوع شرکت ها برای جذب مشتریان راضی تر طرح هایی را در زمان های مختلف برای مخاطبان و جامعه هدف خود درنظر می گیرند. گزارش پیش رو به طرح فصل همراهی همراه اول که در دی و بهمن ۱۴۰۰ برای خرید سیمکارت های دائمی درنظر گرفته می پردازد.

فصل همراهی

فصل همراهی طرحی است که توسط اپراتور اول تلفن همراه برای خرید سیمکارت های دایمی در بازه زمانی دی و بهمن سال ۱۴۰۰ درنظر گرفته شده است. در این طرح سیمکارت های دائمی در فروشی ویژه با ۴۰ درصد تخفیف در اختیار علاقمندان قرار می گیرند. بنابراین قیمت هر سیمکارت دائمی با استفاده از این طرح ۱۰۰ هزار تومان است.

از دیگر مزایای خرید این سیمکارت برخورداری از ۳۰ گیگابایت بسته اینترنت خوشامد همراه اول در مدت یکماه است. همچنین به خریداران این سیمکارت ها ۶ ماه مکالمه نیم بهای درون شبکه ای تعلق می گیرد. از طرفی به مدت ۶ ماه نیز می توانند ماهانه ۱۰۰ پیامک رایگان ارسال کنند.

اما مزایای این طرح تشویقی همراه اول گسترده تر است و شامل شرکت دادن خریداران این سیمکارت ها در قرعه کشی طرح ماهانه ۲۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی نیز می شود.

نحوه خرید سیمکارت های فصل همراهی

خرید آنلاین از فروشگاه آنلاین همراه اول شیوه آسان و مناسبی است چون در صورت خرید آنلاین سیم کارت به صورت رایگان به درب منزل متقاضی فرستاده می شود. نشانی فروشگاه آنلاین همراه اول shop.mci.ir است. برای کسانی هم که به هر دلیلی تمایل یا امکان خرید آنلاین را ندارند، امکان خرید حضوری از مراکز فروش و خدمات همراه اول وجود دارد.

 

درباره نویسنده
منصوره خالقی

ارسال یک نظر