در حال خواندن
شاتل گواهینامهISO 14001 دریافت کرد
0

شرکت آریا رسانه تدبیر شاتل، در راستای ارزش‌های سازمانی خود در راستای حفظ محیط زیست، توانست استاندارد ISO14001:2004 دریافت دارد.
نود آی سی تی – احمد نخجوانی مدیرعامل این شرکت در خصوص اهمیت دریافت  نشان استاندارد جهانی ISO14001:2004 گفت: به نظر می‌رسد، اهمیت دریافت چنین استانداردی برای شرکت‌های فعال در حوزه ICT چندان درک نشده است، اما  شرکت‌هایی که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعال هستند از تجهیزات رادیویی و جز این استفاده می‌کنند که می‌تواند آسیب‌های جدی به محیط زیست و بهداشت جامعه وارد سازد.
وی با بیان اینکه تجهیزات شاتل در بیش از یک صد شهر کشور نصب شده است، گفت: شاتل یک شرکت متعالی است و صرفا به سود آوری فکر نمی‌کند و به همین خاطر، توسعه ارکان‌های مختلف سازمان که در آموزه‌های مختلفی همچون EFQM به آن اشاره می‌شود را مورد توجه قرار می‌دهد.
 
مدیرعامل شاتل افزود: به عنوان یک شرکت متعالی، احترام به طبیعت و محیط زیست را از مسوولیت‌های اجتمای خود می دانیم و این امر را همواره جزو ارزش‌های سازمانی خود به حساب می‌آوریم. حتی در این زمینه، سال‌هاست که طرح شاتل سبز را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.
وی بیان کرد: تمام تجهیزات شاتل، تجهیزات سبز و دوست‌دار محیط زیست است.
نخجوانی گفت: امسال به منظور ارزیابی عملکرد خود در راستای میزان موفقیت شاتل در مسیر حفظ محیط زیست و موفقیت در راستای  مسوولیت‌های اجتماعی خود یا اصطلاحا CSR شاتل، برای دریافت نشان استاندارد ISO14001:2004  اقدام کردیم که این نشان به شاتل تعلق گرفت.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر