در حال خواندن
طرح اولیه ی موبایل گیمینگ بلک شارک را ببینید
0

نود فناوری-دو ماه پیش برای اولین بار خبرهایی از یک موبایل مرموز شیائومی به نام «بلک شارک» منتشر شد که به نظر می رسید قرار است مخصوص گیمرها طراحی شود. اکنون مشخص است که این موبایل در ۲۴ فروردین معرفی خواهد شد و حتی طرح اولیه ای از آن نیز منتشر شده. حالا برای اولین بار تصویر زنده ای از آن انتشار یافته است.

 

تصویر جدیدی که در شبکه های اجتماعی چینی ویبو منتشر شده، خبر از طراحی ظاهری عجیب این موبایل می دهد. بر این اساس موبایل بلک شارک دارای دوربین اصلی دوگانه است و بدنه بزرگی دارد. به نظر می رسد ابعاد بزرگ بدنه خبر از قرار گرفتن نوعی کنترلر در قاب جلویی برای بازی ها می دهد.

بلک شارک در واقع شرکتی است که مالکیت آن در اختیار شیائومی قرار دارد و احتمالاً شیائومی قصد دارد موبایل های ویژه گیمینگ را تحت نام این برند روانه بازار کند؛ نامی که خوشبختانه تلفظ آن برای شهروندان بسیاری از کشورهای جهان ساده تر از شیائومی است. با این حال در تصویری که فاش شده هیچ اثری از نام یا لوگوی شیائومی دیده نمی شود.

انتظار می رود این موبایل از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ بهره مند باشد و ۸ گیگابایت رم آن را همراهی کند.  همچنین بر اساس گزارش های پیشین احتمالاً تلفن هوشمند یاد شده از نمایشگر OLED بهره مند خواهد بود و حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر، مشابه با آنچه پیش از این در موبایل ویوو X20 Plus UD دیده بودیم، نیز برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

به احتمال زیاد با توجه به اینکه قرار است تلفن هوشمند یاد شده به طور ویژه برای گیمرها ساخته شود، شاهد به کار گیری نمایشگری با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز برای آن باشیم.

تا کنون اطلاعات کمی از این موبایل منتشر شده، ولی در سه روز آتی، با معرفی رسمی، شاهد انتشار جزئیات بیشتری از مشخصات آن خواهیم بود.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر