در حال خواندن
عرضه گوشی یوتافون با دو نمایشگر در اروپا
0

به تازگی گوشی هوشمند جدیدی موسوم به یوتافون با دو نمایشگر در برخی کشورهای اروپایی روانه بازار شده که قیمت مدل های مختلف آن از ۶۰۰ تا ۹۰۰ دلار در نوسان است.
به گزارش فارس به نقل از رجیستر، علاوه بر بهره‌مندی از دو نمایشگر، این گوشی برای ۱۰۰ ساعت استفاده مداوم قابل استفاده است و همین طور مجموعه بسیار گسترده‌ای از برنامه‌های اندروید بر روی ان نصب شده که هزینه بسیار اندکی دارد.این گوشی اصالتا روسی که قرار است در کشورهای مشترک المنافع همسایه روسیه و همین طور منطقه خاورمیانه عرضه شود، مجهز به دو نمایشگر ۴.۷ اینچی در جلو و پشت است و مزیت آن این است که کاربران بدون باز کردن قفل گوشی قادر به مشاهده پیام های مختلف دریافتی خواهند بود.از جمله پیام هایی که از این طریق به سرعت قابل دسترسی است می توان به پیام های شبکه های اجتماعی، فیدهای آر اس اس، مطالب وبلاگی، پیامک ها و… اشاره کرد. شرکت سازنده قول داده که این گوشی حتی در صورت استفاده فراوان و مداوم هم تا دو روز فعال باقی می ماند و نیازی به شارژ مجدد نخواهد داشت. در صورت نزدیک شدن به زمان پایان باتری این گوشی به طور خودکار روی حالت YotaEnergy قرار می گیرد تا عمر باتریش افزایش یابد.شرکت روسی Yota Devices قبلا نمونه اولیه این گوشی را در خاورمیانه و برخی کشورهای اروپایی عرضه کرده بود. شرکت سازنده مدعی است بیش از چهار سال وقت صرف تکمیل طراحی آن کرده است. نمایشگر جلویی این گوشی ۱۰۸۰p AMOLED و ۵ اینچی و نمایشگر پشتی ان سیاه و سفید بوده و به گونه ای عمل می کند که کاربر تصور می کند اطلاعات به شیوه ای بر پشت گوشی تابانده شده است. این نمایشگر مشابه نمایشگر دستگاه های کتابخوان الکترونیک است.بهره مندی از آندروید ۴.۴.۳، دوربین ۸ مگاپیکسلی، پردازشگر چهارهسته ای و ۲.۲ گیگاهرتزی Qualcomm MSM8974 PRO-AA، دو گیگابایت RAM، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۴۵ گرم وزن و ابعاد ۱۴۴ در ۶۹.۵ در ۸.۹ میلیمتر از جمله دیگر ویژگی های این گوشی است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر