در حال خواندن
مزایای رزرو هتل خارجی در علی بابا
0

اگر اهل سفرهای خارجی باشید حتما می‌دانید یکی از چالش‌های بزرگی که در این سفرها وجود دارد، چالش رزرو هتل است. بعضی از افراد بدون اینکه از قبل هتل را رزرو کنند به سمت مقصد حرکت می‌کنند و آن قدر می‌گردند تا یک هتل خوب با قیمت و شرایط مناسب پیدا کنند. این کار ریسک زیادی دارد؛ چون تضمینی وجود ندارد در تاریخی که به مقصد می‌رسید هتلی با اتاق خالی پیدا کنید.

به همین دلیل خیلی از مسافران رزرو اینترنتی هتل را به شیوه‌های سنتی ترجیح می‌دهند. مزایای این روش بسیار زیاد است. اگر مطمئن نیستید رزرو اینترنتی هتل راه مناسبی است یا نه، این نوشته را تا انتها بخوانید؛ زیرا در مورد مزایای رزرو هتل از علی بابا صحبت خواهیم کرد.

مزیت شماره ۱ – صرفه جویی در زمان

سرعت زندگی در این دوران به حدی زیاد است که مجبوریم از تک تک لحظات زندگیمان استفاده کنیم. رزرو اینترنتی هتل باعث می‌شود لازم نباشد ترافیک و شلوغی را تحمل کنید تا به آژانس‌های مسافرتی بروید؛ کافیست از هرجایی که هستید، با هر دیوایسی که دارید وارد سایت یا اپلیکیشن علی بابا شوید و رزرو را انجام دهید.

اگر هم برنامه‌ای برای رزرو هتل ندارید و می‌خواهید بعد از رسیدن به مقصد دنبال هتل بگردید، پیشنهاد می‌کنیم از این کار صرفه نظر کنید. چون معمولا سفرهای خارجی فشرده هستند و جاهای دیدنی زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را ببینید، پیشنهاد می‌کنیم وقتتان را درست مدیریت کنید و برای پیدا کردن هتل وقتتان را هدر ندهید.

مزیت شماره ۲ – مقایسه قیمت‌ها

یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که اینترنت در اختیار ما قرار داده این است که می‌توانیم قیمت چیزهای مختلف را با هم مقایسه کنیم. رزرو هتل از علی بابا این حسن را دارد که به شما امکان می‌دهد قیمت هتل‌های مختلف را با هم بسنجید و بتوانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

در صفحه‌ای که لیست هتل‌ها برای شما به نمایش در می‌آید، این امکان را دارید که هتل‌ها را بر اساس قیمت مرتب‌سازی کنید. به این ترتیب سریع‌تر به گزینه‌ای که برایتان مناسب است می‌رسید.

مزیت شماره ۳ – فیلتر هتل‌ها

امکاناتی که هتل‌های مختلف در اختیار مسافران قرار می‌دهند متفاوت است. مثلا بعضی از هتل‌ها امکانات ویژه‌ای مثل استخر و سونا دارند یا بعضی دیگر به اتاق‌های مخصوص جلسات و کنفرانس مجهزند. موقع رزرو هتل از علی بابا، وقتی لیست هتل‌ها برایتان به نمایش درآمد، می‌توانید گزینه‌های موجود را بر حسب امکانات و ویژگی‌هایی که دارند فیلتر کنید.

در صفحه نتایج، این امکان فراهم شده است که هتل‌ها را بر اساس تعداد ستاره، درجه محبوبیت، امکانات اضافه، نوع هتل و قیمت فیلتر کنید. با این کار تعداد زیادی از گزینه‌ها که با شرایط شما متناسب نیستند حذف می‌شوند.

امکانات هتل‌های ۵، ۴ و ۳ ستاره

مزیت شماره ۴ – مشاهده اطلاعات هتل

اینکه بخواهید صرفا از روی اسم هتل‌ها نتیجه بگیرید که گزینه خوبی هستند یا نه، کار سختی است. موقع رزرو هتل از علی بابا می‌توانید اطلاعات کامل هتل‌ها را ببینید، عکس‌هایشان را مشاهده کنید و از قوانینی که هر هتل برای کنسل کردن و استرداد وجه دارد مطلع شوید.

برای دیدن این اطلاعات کافی است در صفحه نتایج روی اسم هتل کلیک کنید تا به صفحه مخصوص آن منتقل شوید. در این صفحه اطلاعاتی مثل امکانات، هزینه‌های جانبی و اضافی، عکس از اتاق‌ها و نمای بیرونی، محل هتل روی نقشه و… وجود دارد.

مزیت شماره ۵ – امکان رزرو گروهی اتاق‌ها

یکی از چالش‌هایی که برای مسافرت‌های گروهی وجود دارد پیدا کردن محل اقامتی است که همه همسفران بتوانند در آن ساکن شوند. قابلیت خوبی که علی بابا برای رزرو اینترنتی هتل آماده کرده این است که به شما اجازه می‌دهد تا چهار اتاق را همزمان رزرو کنید؛ به این ترتیب خیالتان راحت خواهد بود که با همه همسفرهایتان در یک محل اقامت دارید.

برای مشخص کردن تعداد نفرات و اتاق‌ها کافیست در صفحه‌ای که مشخصات سفرتان را تعیین می‌کنید تعداد بزرگسالان و کودکان و تعداد اتاق‌های مورد نظرتان را وارد کنید. توجه داشته باشید که هزینه رزرو هتل برای کودکان با بزرگسالان متفاوت است و باید قبل از رزرو هتل مشخص کنید که چند نفر بزرگسال و چند نفر کودک همراهتان هستند.

پایان

یکی از امکاناتی که اینترنت در اختیار ما قرار داده، توانایی خرید و رزرو اینترنتی چیزهای مختلف است. اگر سفری در پیش دارید و می‌خواهید با خیال راحت به کشوری خارجی سفر کنید، کافیست بعد از خرید بلیط به سراغ رزرو اینترنتی هتل بروید و مشخصات سفر و هتل مورد نظرتان را مشخص کنید.

تمام مقدمات سفر را از طریق یک سامانه فراهم کنید

رزرو هتل خارجی می‌تواند از رزرو هتل در داخل کشور چالش‌برانگیزتر باشد؛ چون ممکن است در مورد محله‌ها و قیمت‌های مقصدتان اطلاعات کافی نداشته باشید. رزرو هتل از علی بابا مزیت‌های مختلفی دارد و با استفاده از این مزیت‌ها می‌توانید مطمئن شوید پول و زمانتان را به بهترین شکل ممکن مدیریت و بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب می‌کنید.

درباره نویسنده
مهدی صادقی

ارسال یک نظر