در حال خواندن
وداع با ویندوز ایکس آغاز شد
0

بخش زیادی از مشتریان مایکروسافت در میان شرکت‌های تجاری در حال مهاجرت از ویندوز XP به ویندوزهای جدیدتر هستند. این مساله از آن جهت اهمیت دارد که پشتیبانی از ویندوز XP توسط مایکروسافت قرار است در اواسط سال ۲۰۱۴ میلادی متوقف شود.
آی تی ایران، بررسی‌های شرکت مایکروسافت نشان می‌دهد شرکت‌های تجاری به روند خداحافظی با ویندوز قدیمی و ۱۲ ساله XP شتاب بخشیده‌اند. 
یک علت این مساله از سوی شرکت مذکور بازخوردهای مثبت در مورد ویندوز ۸.۱ است که نسخه ماقبل نهایی یا RTM آن تاکنون بیش از دو میلیون بار توسط کاربران حرفه ای بارگذاری شده است.
مایکروسافت در این نسخه تلاش کرده مشکلات ویندوز ۸ را که به برخورد سرد با آن منجر شده بود، برطرف کند. از جمله مهم ترین این مشکلات رابط کاربری لمسی گیج کننده ویندوز ۸ بوده است.
تامی رلر معاون واحد بازاریابی مایکروسافت در این مورد گفته است: بخش زیادی از مشتریان مایکروسافت در میان شرکت‌های تجاری در حال مهاجرت از ویندوز XP به ویندوزهای جدیدتر هستند. این مساله از آن جهت اهمیت دارد که پشتیبانی از ویندوز XP توسط مایکروسافت قرار است در اواسط سال ۲۰۱۴ میلادی متوقف شود.
به گفته وی سه چهارم کاربران حرفه ای به ویندوزهای جدیدتر مهاجرت کرده اند. او از ارائه هرگونه آمار خودداری کرد و مشخص نیست چه میزان از کاربران به استفاده از ویندوز ۷ و چه میزان از آنها به کاربرد ویندوز ۸ تمایل نشان داده‌اند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر