در حال خواندن
ورود دیتا پروژکتورهای جدید اپتما به بازار
0

دیتا پروژکتورهایShort Throw Lens اپتما که اخیراً توسط مادیران به بازار عرضه شده است دارای خصوصیات متفاوتی با سایر پروژکتورها هستند.
نود آی سی تی – این دیتا پروژکتورها قابلیت پخش تصاویر بزرگ (۶۰ اینچ) از فاصله کوتاه (فاصله دستگاه تا صفحه نمایش ۷۰ سانتیمتر) را دارا می باشند. بدلیل وضوح تصویر بسیار مطلوبXGA  در مدل EX610ST و  WXGA(با قابلیت نمایش تصاویر در حالت wide) در مدل EW605ST تصاویر با رنگهای بسیار زنده و شفاف نمایش داده می شوند.
این پروژکتورها با نصب در کنار بردهای تعاملی (Interactive Board) بهترین گزینه برای فضاهای آموزشی و اداری می باشند، به طوریکه معلمین یا اساتید محترم می توانند در نزدیکترین فاصله از برد قرار گرفته و بدون ایجاد سایه و یا تابش مستقیم نور حاصل از پروژکتور، مطالب مورد نظر را ارائه دهند. از ویژگی‌های برجسته این مدل، صرفه جویی در مصرف انرژی در حالت استندبای ۱W  و عملکرد خاموشی خودکار آن است. طراحی بدون فیلتر و همچنین عمر لامپ ۴۰۰۰ ساعتی باعث کاهش هزینه‌های نگهداری این مدل ها می‌شود.
نکته قابل توجه دیگر، قابلیت پخش تصاویر سه بعدی (۳D) مدل EW605ST است. بدیهی است این توانائی در آموزش و یادگیری بهتر دانش آموزان و دانشجویان بسیار مؤثر است. باید توجه داشت که برای راه اندازی پخش سه بعدی تصاویر، باید موارد زیر نیز فراهم باشد: ۱) کامپیوتر شخصی با کارت گرافیک قوی Quad-buffered graphics 2) نرم افزار آموزشی سه بعدی ۳) و عینک مخصوص اپتما برای دیدن تصاویر سه بعدی.
اپتما کیفیت ماندگاری رنگ را تا ۵ سال تضمین می کند. به عبارت دیگر، اپتما گارانتی می‌کند که تا ۵ سال رنگ‌های تصاویر محو نشده و کیفیت نمایش تصاویر نیز کاهش نیابد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره تلفن ۸۲۲۶۶-۰۲۱ تماس حاصل فرموده و یا به وب سایت رسمی شرکت مادیران به آدرس  www.maadiran.com  مراجعه کنید.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر