در حال خواندن
وزیر ارتباطات مطرح کرد: حل مشکلات شرکت ملی پست برای تسهیل در مسیر هوشمندسازی
0

وزیر ارتباطات گفت: شرکت ملی‌پست در مسیر هوشمندسازی و تحول قرار دارد. اهتمام دولت به حل مشکلات کهنه این شرکت، این بیش از همه نشانه اهمیت کاری است که شبکه پستی و کارکنان آن به صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهند.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در پست اینستاگرامی خود، درباره دیدار با موزعین شرکت ملی پست نوشت: شب گذشته در یک فضای صمیمی و بیادماندنی، آن هم در موزه تاریخی و زیبای ارتباطات، هم مهمان بودیم و هم میزبان؛ مهمان جمع گرم و صمیمی بیش از ۸۰۰ نفر از کارکنان تلاشگر پست و میزبان دکتر محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری تا از نزدیک قدردان کوشش‌های دیده و نادیده پستچی‌های عزیز باشیم.

وی افزود: فرصت مغتنمی بود تا تعدادی از کارکنان پست در حضور معاون اول رئیس‌جمهوری به نمایندگی از همکارانشان مشکلات چندین‌ساله کارکنان این شرکت را بیان کنند. مهمان عزیز این مراسم نیز شنونده سخنان آن‌ها بود و برای حل مشکلات این شرکت قول مساعد داد.

زارع‌پور تاکید کرد: حضور شخص معاون اول رئیس جمهوری در این مراسم گویای اهمیت شرکت ملی‌پست در مسیر هوشمندسازی و تحول و اهتمام دولت به حل مشکلات کهنه این شرکت است و بیش از همه نشانهٔ اهمیت کار بزرگی است که شبکه پستی و کارکنان آن به صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: مطمئنم با بهره گیری از ۲ سرمایه اصلی شرکت ملی پست یعنی نام اعتماد آفرین آن و نیروی انسانی تلاشگر و با انگیزه خود، با ادامه روند برنامه های تحولی در این شرکت و به ویژه تکمیل پروژه هوشمندسازی، به زودی شاهد ارتقای جایگاه راهبردی این شرکت در کشور خواهیم بود.

 

درباره نویسنده
منصوره خالقی

ارسال یک نظر